تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / هوا گاز / کپسول / کپسول 5 لیتری فولادی

کپسول 5 لیتری فولادی


کپسول 5 لیتری فولادی

کپسول 5 لیتری فولادی تولید شده از جنس فولاد است. و برای صنایع گوناگون صنعتی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه از این محصول را در اکثر مراکز درمانی، زیبایی، بیمارستان ها، خانه ها، ست های پرتابل جوشکاری و … مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول توسط فروشگاه بارکو صنعت بفروش می رسد.

کپسول 5 لیتری فولادی

کپسول 5 لیتری دارای کیفیت بسیار بالا و بسیار پر فروش می باشد. سیلندر 5 لیتری ساخت کشور چین است و دارای استاندارد ISO9809 می باشد. کپسول ها از فولاد تولید می گردد. و دارای 0.35 % کربن می باشد. و بعلت وجود Si، گوگرد، فسفر و کرم دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی است.

کپسول های اکسیژن که حاوی هوای فشرده ای از گازهای مختلف می تواند باشد برای نگهداری از این گازها در شرایط استاندارد و استفاده آن در شرایط نیاز است. برای بیمارانی که دچار مشکلات تنفسی، آسم، تنگی نفس و یا بیماران بستری می باشند بسیار کاربرد دارد.

مشخصات کامل کپسول 5 لیتری فولادی

این کپسول توانایی تحمل 300 فشار را در تست و تا 110 بار فشار معادل 5 لیتر گاز را دائم می تواند تحمل نماید. این محصول دارای یک شیر برنجی با کیفیت بالا و یک کلاهک از جنس فولاد است ،که برای جلوگیری ضربه به شیر کپسول تولید گردیده است. این سیلندر بسیار سبک می باشد.

  • دارای .7.8 کیلوگرم است.
  • ارتفاع این کپسول 45
  • قطر آن 14 سانتی متر است.
کپسول 5 لیتری فولادی

بهترین خرید ممکن را با فروشگاه بارکو صنعت تجربه کنید. کپسول 5 لیتری با بهترین قیمت بازار و خرید حضوری و آنلاین و همچنین در سریع ترین زمان ممکن محصول درب منزل شما یا محل کار شما تحویل داده می شود. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه از جمله محصول گاز هیدروژن را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی وبسایت کلیک کنید. یا با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

برچسب ها :