تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / گاز / گاز خنک کننده R134

گاز خنک کننده R134


گاز خنک کننده R134

یکی از مدل های گازهای خنک کننده است که به نام گاز خنک کننده R134 معروف می باشد . این گاز به نام گازهای یخچالی یا تترافلورواتان (CF3CH2F) معروف می باشد. که این محصول توسط فروشگاه بارکو صنعت بفروش می رسد.

گاز خنک کننده R134

گاز خنک کننده R134 از خانواده CFC ها و HCFC ها گازهای فریوم است. این گاز جایگزین کلیه گازهای مضر است که به لایه ازون آسیب می رساند و امروزه از این گاز برای مصارف مختلف استفاده می کنند .

از این گاز امروزه برای کلیه سانتیفیوژ ها ، کمپرسورهای رفت و برگشتی و پیچ ماشین های دوار، تهویه خودروها ، خشک کن هوا، گاز کولر، گاز یخچال مورد استفاده قرار می گیرد. این گاز قابل اشتعال و خورنده نیست، و جابجایی آن خطرناک نمی باشد.

گاز خنک کننده R134

ویژگی های گاز خنک کننده R134

  • یکی از مهم ترین ویژگی های این مبرد باعث می شود که غیر قابل اشتعال باشد. و نبود اتم کلر در مولکول های تشکیل دهنده آن است.
  • قدرت هدایت حرارتی و توانایی انتقال حرارت
  • وزن مولکول های گاز از هوا بیشتر بوده و در یک محیط بسته باعث سر گیجه، تهوع و حتی منجر به بیهوش شدن می شود
  • یکی از ویژگی های مهم جذب رطوبت بوده است. باید در هنگام شارژ مجدد گاز حتما مطمئن شوید که ذره ای رطوبت در سیکل وجود ندارد. چون باعث هیدرولیز اتفاق می افتد و پس از ترکیب روغن و تولید اسید، عایق های سیم پیچ موتور را مورد آسیب قرار می گیرد. این امر باعث می شود که موتور دستگاه آسیب یا بسوزد.

فروشگاه بارکو صنعت فروشنده حضوری و آنلاین با قیمت مناسب گاز R134 بصورت مستقیم برای مشتریان گرامی عرضه می نماید. همچنین می توانید ما محصولات دیگر ما آشنا شوید که ما در این صفحه محصول کپسول 20 لیتری آلومینیومی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بر روی صفحه کلیک کنید.

برچسب ها :