تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری آرگون / تورچ تیگ / اسپرینگ پین سانترال

اسپرینگ پین سانترال


اسپرینگ پین سانترال

اسپرینگ پین سانترال یکی از این قطعات می باشد که در کنار کوچک بودن توانسته است کاربردی به شمار آید. این محصول وظیفه ارتباط جهت قطع و وصل کردن گاز را برعهده دارد. و محصول فوق به دو صورت نری و مادگی وجود دارد که با توجه به نیاز و نوع محصول در حال استفاده باید انتخاب گردد. استفاده از اسپرینگ پین سانترال با کیفیت در این قسمت جهت ارتباط بین دو قطعه می تواند به شما کمک نماید تا در جهت برق رسانی بهتر کمک نماید.

اسپرینگ پین سانترال

این محصول برای نصب روی سانترال مورد استفاده قرار می گیرد. و کار آن قطع و وصل جریان تورچ توسط فشار کلید می باشد. این اسپرینگ دارای کیفیت بسیار بالایی است و نوعی پلاستیک و فلز آهنی خیلی مقاوم تولید می گردد. که برای انواع تورچ های میگ مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین این قطعه برای کلیه تورچ های هوا خنک و آبخنک مانند MB15 . MB24 ، MB25 ، MB36 ، MAXI4000 ، MB36 و MB501 مورد استفاده قرار می گیرد .

این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی است که امروزه در بسیاری از تورچ های اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد . البته این محصول برای سانترال هواخنک و آبخنک متفاوت است.

اسپرینگ-پین-سانترال

قیمت اسپرینگ

فروشگاه بارکو صنعت تا حد امکان شما را با این محصول آشنا کرد. و در همین راستا برای مشتریان گرامی بصورت حضوریو آنلاین در حال فعالیت می باشند. برای خرید یا اطلاعات از محصول و قیمت آن می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید. بهترین خرید ممکن را می توانید با فروشگاه بارکو صنعت تجربه کنید. همچنین می توانید با محصولات دیگر تورچ تیگ آشنا شوید.

  • ارسال درب منزل یا محل کار ( پیک، پیشتاز، تیپاکس)
  • بهترین برندهای ملی و جهانی
  • پشتیبانی عالی و دسترسی همیشگی
  • بهترین محصول با کیفیت بالا
برچسب ها :