تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری آرگون / تورچ تیگ / تورچ توان جم

تورچ توان جم


تورچ توان جم

تورچ توان جم یکی از محصولات شرکت تولیدی صنعتی با سرمایه گذاری وسیع در زمینه توسعه تجهیزات صنعتی آغاز به کار کرده و هم اکنون بیش از 50 نوع محصول مانند انواع رگلاتور ها ، انواع تورچ های جوشکاری و …  با کیفیت بالا تولید میکند. که ما در این مقاله توضیحاتی درباره این محصول برای شما کاربران گرامی به ارمغان خواهیم گذاشت.

تورچ توان جم

تورچ ارگون و co2 یکی از محصولات با کیفیت این شرکت میباشد و در سایزهای مختلف سایزهای 3 متری و 4 و 5 و 6 و 8 متری در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. تورچ به نام آرگون به دلیل استفاده در جوشکاری تیگ و استفاده زیاد بنا بر دستگاه های کوچک تا بزرگ، خرید زیادی را به ثمر رسانده است. تورچ های آرگون این شرکت که ساخت ایران می باشد و قیمت ارز بروی آنان تاثیر زیادی ندارد باعث می گردد همواره مناسبترین قیمت را به دنبال داشته باشد.

این قطعه دارای کیفیت بالایی می باشد، در این تورچ از لوازم مورد مصرف و کوچک مانند سرامیک، کولت و کلت بادی، دنباله تورچ و … استفاده می شوند. بر خلاف تورچ های مشابه چینی که هیچکدام از این لوازم به صورت آماده ارائه نمی دهند. قیمت مناسب این محصول بسیار عالی و دارای خدمات پس از فروش می باشد.

تورچ آرگون توان جم

تورچ آرگون

در تولیدات خود جهت ارائه تورچ آرگون توانسته است محصولات زیادی را ارائه نماید که هر کدام دارای آمپر مختلف و سایز طول کابل هایی می باشند. تورچ تیگ در بین محصولات تورچ بسیار خوب درخشیده است و محصولات خوبی به شمار میرود. که عبارتنداز:

  • تورچ 150 آمپر توان جم
  • تورچ 250 آمپر توان جم
  • تورچ 450 آمپر توان جم

ویژگی های تورچ توان جم

  • مناسب جهت جوشکاری نیمه سنگین
  • تورچ شیردار گردنه متحرک ۳۶۰ درجه با دوره کاری ۶۰%
  • کابل قدرت از جنس لاستیک نسوز ، روکش تورچ عایق نسوز
  • شیلنگ گاز از جنس لاستیک نسوز و عایق الکتریکی
  • قابلیت تعمیر و نگهداری آسان
  • آرگونومی بالا جهت انجام آسان پیچیده ترین جوشکاری ها توسط کاربر
تورچ آرگون

قیمت تورچ توان جم

تیگ یا همان آرگون توان جم را تا به این بخش معرفی حضورتان رساندیم. قیمت این محصول بر اساس نوع هر یک از محصولات بالا از سوی شرکت ارائه می گردد. توان جم با توجه به میزان قیمت تولید شده هر محصول و هزینه های مورد نظر ، اقدام به قیمت گذاری خواهد نمود.

مجموعه بارکو صنعت یکی از عوامل فروش گسترده محصولات ایرانی شرکت ذکر شده می باشد و توانسته است قیمت های شرکت را طبق لیست ارائه شده به فروش برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر تورچ تیگ آشنا شوید.

برچسب ها :