تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / برشکاری پلاسما / تورچ پلاسما / تورچ پلاسما CB70

تورچ پلاسما CB70


تورچ پلاسما CB70

تورچ پلاسما CB70 یکی از مدل های موجود در این مجموعه می باشد که دارای دو نوع هوا خنک و آبخنک بوده و به صورت سانترالی یا مهره ای ارائه خواهد می گردد. دسته بندی هوا خنک و آب خنک به سیستم خنک کننده تورچ اشاره دارد. در تورچ های هوا خنک تورچ به وسیله گردش هوا، خنک می شود ولی در تورچ های آب خنک سیستم خنک کننده تورچ به وسیله گردش آب می باشد. به دلیل با کیفیت بودن این محصول فروشگاه بارکو صنعت در همین راستا برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشد. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را درباره محصول فوق کسب نمایید.

تورچ پلاسما CB70

این محصول با توجه به مشخص بودن نام آن در زمینه برشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. ترافیمت ایتالیا معروف ترین تولید کننده محصول فوق می باشد که می توانید در بازار ایران بیابید. کیفیت در این برند توانسته است مشتریان بسیاری را جذب خود نمایید.

همچنین وسیله ای برای تولید جریان مستقیم پلاسما می باشد. فرایند برش پلاسما با ارسال قوس الکتریکی از طریق گاز کار می کند. این گاز می تواند یکی از گازهای نجیب مثل اکسیژن، آرگون، نئون، هلیوم یا نیتروژن باشد. تورچ برش پلاسما CB70 مناسب برشکاری فلزات متوسط و ضخیم می باشد.

تورچ cb70

لوازم مصرفی پلاسما شامل موارد زیر می باشد:

  • گردنه برش پلاسما جهت نحوه خرید تورچ پلاسما
  • دسته تورچ برش پلاسما
  • نازل برش پلاسما
  • الکترود برش پلاسما
  • گاز پخش کن برش پلاسما
  • گپ برش پلاسما
  • فنر و قرقره پلاسما

همچنین از تورچ CB70 برای برش فولاد، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، برنج و مس استفاده می گردد. گرچه ممکن است برای برش سایر فلزات رسانا نیز استفاده شود. تورچ پلاسما CB70 در صنایع مختلفی همچون: پتروشیمی، نظامی، دریایی، هوایی، نیروگاه های برق و … کاربرد دارد. و مانند سایر تورچ های میگ و تیگ از گاز آرگون استفاده می شود . اما با این تفاوت که تورچ های تیگ و میگ جهت جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد اما این نوع تورچ جهت برشکاری مورد استفاده قرار میگیرد

تورچ پلاسما cb70

فروشگاه بارکو صنعت تا حد امکان شما را با محصول تورچ پلاسما cb70 آشنا کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر تورچ پلاسما آشنا شوید.

سوالات درباره برش پلاسما

برش پلاسما چیست؟

به فرآیندی که با استفاده از پلاسمای داغ، مواد رسانا برش داده می شوند، برش پلاسما گفته می شود. در این روش برش، از یک گاز بی اثر استفاده می شود که با سرعت بالایی از نازل به بیرون دمیده می شود. در این زمان بین گاز و سطح برش یک قوس الکتریکی به وجود می آید و گاز در حالت پلاسما ایجاد می شود. در نتیجه فلز ذوب شده و برش می خورد.

کاربرد برش پلاسما به چه صورت می باشد؟

برش پلاسما روی هر نوع فلز رسانا، فولاد نرم، آلومینیوم، استنلس استیل . . .. می‌تواند انجام شود. اما این تکنولوژی برای فولاد ایده‌آل می‌ باشد. در مورد فلزات غیر آهنی حد اکثر عمق برش یک اینچ می‌ باشد.

برش دهنده‌های پلاسما چگونه کار می‌کنند؟

برش دهنده‌های پلاسما از دو روش برای استارت قوس بهره می‌گیرند ۱. ایجاد قوس از طریق گذاشتن مشعل(Torch) روی قطعه کار وتماس با آن. ۲. استفاده از یک مدار ولتاژ بالا- فرکانس بالا برای ایجاد قوس الکتریکی.

برچسب ها :