تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / برشکاری پلاسما / تورچ پلاسما / تورچ پلاسما CP200

تورچ پلاسما CP200


تورچ پلاسما CP200

فروشگاه بارکو صنعت شما را در این مقاله شما را با محصول تورچ پلاسما آشنا خواهد کرد. تورچ پلاسما CP200 برای برشکاری پلاسما استفاده می شود و از نوع آب خنک بشمار آیند. برش پلاسما با ارسال قوس الکتریکی از طریق گاز کار می کند. این گاز می تواند یکی از انواع گازهای نجیب مثل اکسیژن، آرگون، نئون، هلیوم یا نیتروژن باشد. تورچ CP200 وسیله ای برای تولید جریان مستقیم پلاسما می باشد. و به دلیل طولانی بودن برشکاری کابل گرم می شود، که جهت خنک کردن گردنه تورچ CP200 از داخل آن آب عبور می کند.این نوع تورچ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین تورچ های موجود در بازار جهت برشکاری پلاسما می باشد. فروشگاه بارکو صنعت به دلیل با کیفیت بودن این محصول در همین راستا برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشد.

تورچ پلاسما CP200

تورچ پلاسما CP200

این محصول در دو نوع معمولی و مستقیم طراحی و تولید می گردد که در دماهای بالا استفاده می شوند. و این دلیلی برای انتخاب بهترین کیفیت قطعات برای تورچ فوق خواهد بود. این قطعه در ابتدا توسط شرکت پاناسونیک ژاپن تولید می گردد که امروزه توسط شرکت های دیگر اقدام به کپی برداری شده است.

میزان برشکاری در این نوع برای ورق های با ضخامت بالا می باشد. و پلاسما cp200 دارای سایزبندهای مختلف اعم از: 1.1 ، 1.3 ، 1.6 و 1.8 خریداری کرد. همچنین با توجه به درخواست و استاندارد سازی محصولات، میزان طول کابل های مورد استفاده می تواند متفاوت باشد. تورچ CP200 در مدل معمولی 6 ، 9 و 12 متری بوده و در مدل مستقیم به طول های 3 ، 5 و 8 متری خواهد رسید.

قطعات تورچ پلاسما

  • کابل تورچ
  • نازل
  • الکترود
  • سانترال پلاسما
  • گردنه تورچ
  • گپ پلاسما
  • فنر محافظ
  • این محصول با گاز آرگون قابل استفاده میباشد.

تورچ پلاسما CP200 برای برش فولاد، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، برنج و مس مورد استفاده قرار می گیرد گرچه ممکن است برای برش سایر فلزات رسانا نیز استفاده شود.

تورچ پلاسما CP200 همانطور که ذکر شد از نوع آب خنک بوده که مناسب برشکاری های سنگین و مقاطع ضخیم می باشد. این تورچ ها به دو صورت گردنه دستی (معمولی) و گردنه اتومات (مستقیم) موجود می باشد و با توجه به دستگاه آن می تواند سنترالی یا مهره ای باشد. تفاوت تورچ اتومات و دستی در گردنه و روکش بیرونی آنها می باشد.

تورچ پلاسما

فروشگاه بارکو صنعت در این صفحه شما را با محصول تورچ پلاسما CP200 آشنا نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر تورچ پلاسما آشنا شوید.

برچسب ها :