تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / برشکاری پلاسما / تورچ پلاسما / تورچ پلاسما P60

تورچ پلاسما P60


تورچ پلاسما P60

تورچ پلاسما P60 اغلب در کارهای عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. و در اکثر تولیدکننده های کوچک و بزرگ این نوع دستگاه و تورچ دیده می شود.

تورچ برش پلاسما P60 یکی از تورچ های آب خنک پلاسما بشمار می آید. این محصول برای برشکاری ورق ها و فلزات ضخیم استفاده می گردد. سازنده و ابداع کننده این تورچ شرکت panasonic ژاپن می باشد، که امروزه تمامی شرکت ها کپی آن را تولید می کنند.

تورچ پلاسما P60

این محصول همانند دیگر تورچ های co2 و آرگون با گاز محافظ آرگون قابل استفاده می باشد ولی با این تفاوت که تورچ های پلاسما برای برش می باشند و تورچ های تیگ و میگ برای جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این محصول هم به صورت گردنه مستقیم  و هم گردنه عادی می باشد. و دارای دو مدل سانترال و ته مهره هستند. که هر کدام از آنها در کاورهای معمولی و زرهی تهیه و تولید می گردد.

در مورد آمپر خروجی هم همانطور که از نام این محصول پیداست آمپر آن تا 60 مورد استفاده قرار می گیرد. و معمولا در اندازه های 3 ، 5 ، 8 متری تولید می گردد. و نازل های مصرفی این تورچ  1.1، 1.3 ، 1.5 ، 1.7 هستند.

تورچ P60

قطعات مصرفی تورچ P60 به شرح زیر می باشد:

  • الکترود
  • گپ پلاسما
  • کابل تورچ 
  • نازل
  • سانترال پلاسما 
  • فنر محافظ
  • گردنه تورچ

قسمت مهم دیگر در این مدل تورچ کانکشن های آن است که معمولا دارای اشکال مختلفی می باشد. این کانکشن ها به خاطر دستگاه های مختلفی است که در بازار موجود است . 

یکی از این کانکشن ها ته مهره است که توسط یک مهره به دستگاه پلاسما متصل می شود. کانکشن دیگر این محصولات ته نری است که همانند بسیاری از دستگاه های تیگ و میگ نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تورچ پلاسما

تورچهای پلاسما P60 یکی از جدید ترین مدل تورچ های دستگاه های برش پلاسما هستند. قطعات نازل و الکترود و گپ آن نسبت به سایز تورچ ها ساده سازی شده به راحتی قابل تعویض می باشند. دسته این مدل تورچ سبک تر و منعطف تر است و همچنین قیمت قطعات آن ارزان تر است. این تورچ با توجه به سیستم HF مناسب دستگاه هایی که سه فاز هستند و مجهز به سیستم HF می باشند.

این نازل ها از بهترین نوع آلیاژ تولید و تهیه می گردد . امروزه این تورچ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین نوع تورچ برشکاری پلاسما می باشد. 

تورچ پلاسما

فروشگاه بارکو صنعت تا حد امکان شما را با محصول تورچ پلاسما P60 آشنا کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر تورچ پلاسما آشنا شوید.

برچسب ها :