تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / برشکاری پلاسما / تورچ پلاسما / تورچ پلاسما PT31

تورچ پلاسما PT31


تورچ پلاسما PT31

تورچ پلاسما PT31 از مصرفی ترین و محبوب ترین تورچ های صنعت برشکاری هوا خنک بشمار می آید. و این تورچ دارای کیفیت بسیار خوبی است و لوازم مصرفی آن دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. همچنین دسته مناسب و سبک آن از ویژگی های این محصول است. در همین راستا فروشگاه بارکو صنعت برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشد.

تورچ پلاسما PT31

تورچ پلاسما pt31 در صنایع مختلفی همچون: پتروشیمی، نظامی، دریایی، هوایی، نیروگاه های برق و … کاربرد دارد. و مانند سایر تورچ های میگ و تیگ از گاز آرگون استفاده می شود. اما با این تفاوت که تورچ های تیگ و میگ جهت جوشکاری استفاده می گردد. اما این نوع تورچ جهت برشکاری مورد استفاده قرار میگیرد

این محصول قادر به استفاده در کارهای سبک و سنگین خواهد بود. و می توان این تورچ را در اندازه های مختلف اعم از : 3 ، 5 و 8 متری خریداری نمود.

تورچ PT31

قطعات مصرفی PT31 عبارتنداز:

  • نازل
  • گردنه پلاسما
  • الکترود
  • کابل تورچ
  • گپ پلاسما
  • فنر محافظ
  • سانترال پلاسما

این محصول هم به صورت گردنه مستقیم  و هم گردنه عادی است. و دارای دو مدل سانترال و ته مهره هستند. که هر کدام از آنها در کاورهای معمولی و زرهی تهیه و تولید می گردد. و نازل های مصرفی این تورچ  1.1، 1.3 ، 1.5 ، 1.7 هستند.

تورچهای پلاسما pt31 یکی از جدید ترین مدل تورچ های دستگاه های برش پلاسما هستند. قطعات نازل و الکترود و گپ آن نسبت به سایز تورچ ها ساده سازی شده به راحتی قابل تعویض می باشند.

مجموعه فروشگاه بارکو صنعت تا حد امکان شما را با محصول فوق آشنا کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر تورچ پلاسما آشنا شوید.

تورچ pt31
قیمت تورچ پلاسما PT31 چند می باشد؟

با توجه به نوسانات به روز بازار برای استعلام قیمت این محصول می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

کاربرد برش پلاسما به چه صورت می باشد؟

برش پلاسما روی هر نوع فلز رسانا، فولاد نرم، آلومینیوم، استنلس استیل . . .. می‌تواند انجام شود. اما این تکنولوژی برای فولاد ایده‌آل می‌ باشد. در مورد فلزات غیر آهنی حد اکثر عمق برش یک اینچ می‌ باشد.

برچسب ها :