تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری آرگون / تورچ تیگ / دسته تورچ آرگون

دسته تورچ آرگون


دسته تورچ آرگون

برای اینکه در جوشکاری آرگون و تیگ بهترین کیفیت جوش را به همراه داشته باشید و در عین حال سرعت رشد بالایی داشته باشید علاوه بره مهارت و تخصص لازم باید از بهترین لوازم و تجهیزات جوشکاری از جمله دسته تورچ آرگون مورد استفاده قرار داد.

دسته تورچ آرگون از قطعات تورچ های تیگ به شمار می آید. قاب گردنه در سیستم هوا خنک و آب خنک هر دو لازم و ضروری است. کار دسته تورچ حفاظت از گردنه آرگون می باشد.

دسته تورچ

دسته تورچ آرگون

قاب گردنه آرگون یا همان دسته گردنه در دو نوع کلنگی و بوتی به فروش می رسد. چیزی که انواع دسته گردنه آرگون را از هم متمایز می کند صرفاً ظاهر و شکل و رنگ و طرح دسته آرگون نیست، بلکه جنس و کیفیت متریال به کار رفته در تولید قاب گردنه باعث گرانی یا ارزانی آن نیز می گردد.

نکات ضروری که لازم است در خرید دسته گردنه آرگون بدانید این است که تا چه حدی استانداردهای تولید رعایت می گردد. قبل از اینکه لاستیک سیلیکونی به بازار بیاید، دسته گردنه آرگون را در یک پلاستیک سخت قالب گیری می کردند.

همانطور که از اسم این محصول مشخص است این قطعه از گردنه آرگون محافظت می کند. قاب دسته تورچ یکی از محصولات است که به صورت یدکی می توان خرید کرد و از خرید کامل جلوگیری شود. و همچنین  تمام محصولات قابل تعویض می باشند. و می توانید با تعویض آنان از صدمه بیشتر به قطعات داخل جلوگیری نمایید..

مزایای استفاده از دسته گردنه:

مزایای استفاده از دسته گردنه تورچ آرگون:

  • به آسانی در دست قرار می گیرد.
  • طول عمر و کیفیت بالاتر دارد.
  • به مرور زمان قوس بر نمی دارد.
  • در برابر حرارت مقاومت بالاتری دارد.
  • انعطاف بیشتری دارد.
  • گرما را به دست منتقل نمی کند.
  • لبه های نرم دارد و به شلنگ آسیب نمی زند.

محصول جوشکاری مطابق با تیگ می تواند با یکدیگر متفاوت باشد. دسته آرگون محصولیست که در اثر ضربه خوردن ممکن است شکسته شود و نیاز به تعویض خواهد داشت.

دسته تورچ آرگون

هر محصولی که دارید ، در زمان خرید باید نام و مدل آن را ذکر کنید تا معادل همان محصول بتوانید دسته خریداری نمایید. در نظر داشته باشید که با توجه به نوع و شیار های ایجاد شده در زمان ساخت از سوی تولید کننده ، ممکن این ظاهر ها متفاوت بوده و با یکدیگر همخوانی نداشته باشند. برای کسب اطلاعات از این محصول می توانید با کارشناسان بارکو صنعت تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر تورچ تیگ آشنا شوید.

دسته تورچ آرگون مورد استفاده در چه تورچ هایی می باشد؟

سازگار با تمامی انواع تورچ های آب خنک و هوا خنک آرگون می باشد.

جنس دسته تورچ آرگون از چیست؟

جنس این محصول از لاستیک سیلیکونی می باشد.

برچسب ها :