تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری co2 / تورچ co2 / روکش تورچ CO2

روکش تورچ CO2


روکش تورچ CO2

روکش تورچ CO2 که از جنس لاستیکی یا برزنتی تولید می گردد و مانع از سابیدگی و سوختگی اجزای ارتباطی بین دستگاه و دسته خواهد شد. تعویض روکش مبلغ قابل توجه ای کمتر از اجزای دیگر خواهد بود. این روکش به صورت متری می باشد و با توجه به نیاز خود می توان خریداری نمود. جهت تعویض کافیست روکش قبلی را خارج کرده و جدید را جایگزین آن نمایید. با فروشگاه بارکو صنعت همراه باشید تا اطلاعات کافی را درباره این محصول کسب نمایید.

روکش تورچ CO2

این محصول دارای کیفیت های مختلف در بازار می باشد. این کیفیت ها ارتباط مستقیم به میزان طول عمر آن دارد. وظیفه اصلی آن محافظت از سوراخ شدن و پارگی کابل قدرت، مدار فنر co2 و شیلنگهای آب و گاز و نیز سیم شاسی می باشد. این روکش ها در انواع مختلفی برخوردار می باشید که عبارتنداز:

  • روکش نخدار
  • روکش لاستیک نسوز با بافت داخلی
  • روکش برزنتی داخل چرمی
روکش تورچ

مزایای استفاده از روکش

  • مقاوم در برابر حرارت
  • فوق العاده روان
  • متراژ طولانی
  • هنگام کشیدن کابل شما را خراش نمی دهد
  • منعطف و کاربرد آسان
  • افزایش طول عمر تورچ

زمانی که در حرفه جوشکاری از تورچ استفاده می‌کنید برای اینکه قطعات تورچ، مانند کابل قدرت، مدار فنر، شیلنگ‌ های آب و گاز و همچنین سیم شاسی آن دچار پارگی نشود و از سوراخ شدن آن‌ها جلوگیری گردد از روکش تورچ استفاده نمایید تا عمر این وسیله مکانیکی بالا رود و تورچ در برخورد با اجسام خارجی کمتر دچار ساییدگی شود.

جنس روکش تورچ، از پلاستیک نسوز است تا مقاومت لازم را برای قطعاتی که از درون آن عبور می‌کند، فراهم شود. اگر روکش دچار پارگی شد یا اینکه روی آن خراش‌هایی ایجاد گردد، بهتر است که روکش را تعویض نمایید تا آسیب‌ های جدی به قسمت‌ های دیگر تورچ وارد نشود. رنگ روکش تورچ مشکی است و در جوشکاری تیگ مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

روکش CO2

مجموعه بارکو صنعت در همین راستا برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشد. برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید. و می توانید با کارشناسان ما تماس بقرار نمایید. همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات دیگر تورچ CO2 آشنا شوید.

قیمت روکش تورچ چند می باشد؟

با توجه به نوسانات به روز بازار برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

روکش تورچ CO2 در چه اندازه هایی بفروش می رسد؟

روکش تورچ در متراژهای 4، 6 و 8 موجود می باشد.

برچسب ها :