تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / هوا گاز / لوازم هوا گاز / ست جوشکاری کیفی

ست جوشکاری کیفی


ست جوشکاری کیفی

ست جوشکاری کیفی به منظور جوشکاری با هواگاز در میزان کم همچون تعمیرات اسپلیت ، یخچال و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. و باعث پرتابل شدن تجهیزات مورد نیاز در سایزهای یک و دو لیتری خواهد بود. کیف جوشکاری پرتابل دارای تجهیزات جوشکاری هواگاز است. این محصول به دلیل کوچک بودن سایز مخازن در برشکاری مقرون بصرفه نمی باشد. و قالبا در جوشکاری های برنج ، نقره ، استیل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در همین راستا فروشگاه بارکو صنعت برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشد. ست جوشکاری کیفی شامل موارد زیر می باشد.

  • کپسول هوا 2 لیتری
  • کپسول گاز 1 لیتری
  • گیج سرخود هوا و گاز
  • شیلنگ دوقلو سایز کوچک 3 متری
  • سرپیک سایز کوچک بهمراه سری

ست جوشکاری کیفی

یکی از مشکلات اصلی بسیاری از صنف های مختلف صنعتی که نیاز به سیستم جوشکاری در محل را دارند ست جوش و برش است که در مدل ها و طرح مختلفی تهیه و تولید می گردد. ست جوشکاری کیفی یک از ست های استاندارد و درجه یک می باشد که تمامی وسایل داخل آن قابل تعویض و تعمیر می باشد. که این محصول را می توانید از فروشگاه بارکو صنعت تهیه نمایید.

این ست کیف دارای کیفیت مناسبی می باشد و بنا به سایز و محصولات داخل آن قیمتش قابل تغییر است. تفاوت این ست با دیگر ست های جوشکاری در استاندارد بودن و قابل تعمیر یا تعویض بودن لوازم مصرفی این ست هست. بسیاری از این ست ها از قیمت پایین تری نسبت به این محصول برخوردار هستند ولی فاقد خدمات پس از فروش می باشند.

ست جوشکاری

کاربرد ست جوشکاری

  • طلاسازی
  • نقره سازی
  • در صنایع یخچال سازی
  • تعمیرات لوستر در محل
  • تعمیرات کولز گازی در محل

وجود ست جوشکاری کیفی در نوع هواگاز موجب می شود، بسیاری از افراد برای کارهای خانگی از محصول فوق به جای جوش برق استفاده نمایند.

قیمت خرید ست جوشکاری کیفی بسیار بصرفه تر از یک پک خرید جداگانه صنعتی است. ولی به اندازه آنان گاز و قدرت جوشکاری نخواهد داشت. به طور کلی از محصول فوق برای تعمیرکاران سیار مورد استفاده قرار می گیرد.

کیف جوشکاری

کیف جوشکاری قابل حمل و سبک بوده و دارای دو کپسول مجزا است که برای جوشکاری لوله های مسی استفاده می شود. دو کپسول در کیف موجود می باشد که که سایز بزرگتر آن کپسول اکسیژن، که دارای آبی رنگ است ولی کپسول کوچکتر به رنگ سفید درآمده است. با استفاده از این کیف با ترکیب گاز و اکسیژن، نشتی های موجود را حل کرد. شلنگ های موجود در کیف نیز به رنگ های آبی و قرمز وجود دارند که با اتصال کپسول گاز و اکسیژن می توانیم در جوشکاری از شعله مناسبی استفاده کنیم.

ست جوشکاری کیفی

فروشگاه بارکو صنعت تا حد امکان شما مشتریان گرامی را تا حد امکان با ست جوشکاری کیفی آشنا نمود. برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. همچنبن ما در این صفحه شما را با محصولات دیگر لوازم هوا گاز آشنا می کنیم.

برچسب ها :