تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری آرگون / سرامیک جوشکاری / سرامیک سایز 8 تورچ آرگون

سرامیک سایز 8 تورچ آرگون


سرامیک سایز 8 تورچ آرگون

سرامیک سایز 8 تورچ آرگون یکی از محصولات مصرفی تورچ آرگون می باشد. که با بالاترین کیفیت تولید می گردد. و برای همه تورچ های تیگ هوا خنک و آبخنک قابل استفاده می باشد. این محصول دارای سایزهای مختلفی هستند که یکی از این سایزها، سایز 8 می باشد. توسط فروشگاه بارکو صنعت برای کاربران گرامی ارائه داده می شود.

سرامیک سایز 8 تورچ آرگون

اغلب سرامیک های مورد استفاده در صنعت از نوع کوزه ای بوده و سایر مدل ها خاص بوده و مصرف اندکی خواهند داشت. جنس این قطعه به این دلیل سرامیک بوده که بتواند هم جریان گاز را خوب انتقال داده و هم توانایی حرارت زیاد را داشته باشد. این قطعه در شکل های معمولی، بلند، خمره ای و گاز لنز تولید تولید می شوند. سرامیک سایز 8 در دو رنگ صورتی و سفید تولید می گردد.

یکی از قطعات مصرفی تورچ، سرامیک تورچ آرگون هستند، که همانطور که گفتیم وظیفه ی آن هدایت گاز آرگون بر روی سطح قطعه یا محل جوش برای ایجاد لایه پوششی می باشد. این لایه پوششی از اکسیداسون و ایجاد ضایعات جلوگیری می نماید. قسمت انتهایی سرامیک به کلت بادی نصب می گردد.

قیمت سرامیک سایز 8 آرگون

لطفا جهت استعلام قیمت سرامیک سایز 8 آرگون خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول اسپری جوشکاری CO2 را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

برچسب ها :