تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / هوا گاز / سرپیک جوشکاری / سرپیک جوش طلا سازی

سرپیک جوش طلا سازی


سرپیک جوش طلا سازی

سرپیک جوش طلا سازی یکی از محصولات محبوب در صنعت طلاسازی که برای جوش و حرارت دادن به فلزهایی نظبر مس، طلا و کلیه کارهای ظریف کاری مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید و اطلاع از قیمت این محصول می توانید با فروشگاه بارکو صنعت تماس حاصل فرمایید.

سرپیک جوش طلا سازی

این نوع سرپیک دارای یک دسته شامل یک شیر اکسیژن به رنگ سبز و یک شیر گاز به رنگ قرمز می باشد که برای تنظیم فشار استفاده می گردد. این محصول به علت کوچک بودن بسیار محبوب می باشد که همانند برند اسمیت آمریکا تولید می گردد.

سرپیک طلاسازی دارای چهار سری سوزن است که برای ضخامت های مختلف جوشکاری روی این محصول نصب می شود و همچنین شیلنگ این محصول که دارای انعطاف و سبکی خاصی می باشند.

این محصول بر خلاف مدل های دیگر از سری های با طول کوچکتر برخوردار است. و قطر شیلنگ ها کوچکتر و نرمی در این محصول موجب انعطاف بیشتر آن می شود.

سرپیک جوش طلا سازی

قیمت سرپیک جوش طلا سازی

لطفا جهت استعلام قیمت سرپیک جوش طلاسازی خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول منیفولد شارژ را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • ارسال به سراسر کشور
  • قیمت مناسب کارخانه ای
  • خرید اینترنتی

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

برچسب ها :