تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری co2 / لوازم co2 / قطعات وایدر فیدر CO2

قطعات وایدر فیدر CO2


قطعات وایدر فیدر CO2

قطعات وایدر فیدر CO2 شامل قطعه هایی می باشد که می توان به صورت جداگانه در صورت نیاز خرید نمود. تلفون ، میکروسوییچ و امثال این موارد. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات دیگر می توانید با فروشگاه بارکو صنعت تماس حاصل فرمایید.

قطعات وایدر فیدر CO2

این مجموعه در راستای ارائه قطعات در زمینه جوشکاری و برشکاری با توجه به گازهای محافظ فعالیت دارد که هر کدام از آنان دارای قطعات مختلفی می باشند. در خصوص جوشکاری co2 با توجه به حرکت سیم جهت جوشکاری استفاده از وایدر فیدر در دستگاه ها تعبیه گردیده است. این قطعه دارای طول عمر بالایی هستند که در صورت نگهداری درست می توان مدت زمان بیشتری از آن مورد استفاده قرار داد.

برد وایدر فیدر

یکی از قطعات اصلی و در واقع برد اصلی می باشد، را در تصویر زیر مشاهده می کنید. برد وایر فیدر به صورت الکترونیکی که متشکل از خازن و موارد تعبیه شده به روی برد خواهد بود. این محصول در زمره قطعات است که در برخی از موارد نیاز به تعویض خواهد داشت.

برد وایدر فیدر

برد وایر فیدر که به تقسیم بندی و ارسال دستورات مورد نیاز خواهد پرداخت در برخی از موارد ممکن است جهت تعمیر یا تعویض آن اقدام نماییم. قطعات وایر فیدر که در co2 مورد استفاده قرار خواهد گرفت را می توانید از مجموعه توسعه صنعت ایرانیان به شرط اصلی بودن خرید نمایید

قیمت قطعات وایدر فیدر CO2

لطفا جهت استعلام قیمت قطعات وایدر فیدر CO2 خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول دسته تورچ پلاسما را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

برچسب ها :