تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری co2 / نازل co2 / نازل متوسط co2

نازل متوسط co2


نازل متوسط co2

نازل متوسط co2 در بین سایز های کوچکتر و بزرگتر قرار می گیرد. فروش تمامی سایز ها اعم از نوع متوسط درون بارکو صنعت بدون واسطه و مستقیم به مشتریان میرسد. قیمت خرید در کیفیت با توجه به برند مربوطه ارائه می گردد. در نظر بگیرید که محصول با تورچ شما همخوانی و قابل نصب باشد. انتخاب با توجه به نوع پایه نیز تاثیر گذار است.

نازل متوسط co2

نازل جوشکاری co2 دنده متوسط

بارکو صنعت به صورت تخصصی در راستای محصولات و تجهیزات جوشکاری، برشکاری فعالیت دارد. از این رو قطعات با گاز محافظ CO2 شرایط فروش گسترده ای را به خود اختصاص میدهند. محصولات در این نوع جوشکاری به دلیل استفاده زیاد ، تقاضای بیشتری نسبت به نوع های آرگون و الکترود را به دنبال دارد.

یکی از موارد مصرفی در خصوص نازل است که خرابی و خوردگی در اثر گرمای ناشی از جوشکاری بوجود میاید. محصولات دارای سایز بندی هستند. نازل سایز 1/6 از نمونه های آن به شمار میروند.

میزان شرایط رزوه یا همان پایه به انتخاب نوع متوسط اشاره دارد. این موضوع در بسیاری از تورچ ها با شرایط متوسط عرضه می گردد. از این رو انتخاب در تمامی سایز های نازل جوش co2 با پایه متوسط قابل عرضه می باشد.

تفاوت نازل co2 رزوه ریز ، متوسط و درشت ؟

تفاوت نازل co2 رزوه ریز ، متوسط و درشت ؟

با استفاده از رزوه های تعبیه گردیده در قسمت نازل ، عملیات اتصال انجام می گردد. این رزوه ها با توجه به میزان ریز، متوسط و درشت وجود دارند. هر آنچه رزوه ها با یکدیگر فاصله داشته باشند ، نوع آن انتخاب می گردد. نازل متوسط co2 از رزوه های میانه ای برخوردار است.

در واقع نوع متسط ، رزوه ها شرایط نه خیلی کم و نه خیلی زیادی را دارند. این نوع بیشترین استفاده را به دنبال دارد. در نظر بیگرید که در شرایط انتخاب این نوع رزوه با توجه به تورچ شما است.

سایز نازل جوشکاری Co2

سایز نازل متوسط co2

تمامی سایز ها در هر نوعی از اندازه طولی برخوردار هستند. این موضوع درون هر نوع نازل متفاوت است. اگر انتخاب اشتباه پیش آید، قادر به اتصال درون تورچ نمی باشید. به روی نازل استفاده از قطعات دیگری به دنبال دارد. این موضوع در خصوص نازل متوسط co2 نیز صدق می نماید.

کارشناسان مجموعه بارکو صنعت همواره در راستای ارائه مشاوره رایگان به مشتریان در خصوص خرید نازل تا دستگاه های جوشکاری و برشکاری ، فعال هستند. شما قادرید خرید مطمئن و قیمت بدون واسطه را از ما دریافت نمایید.

بسیاری از محصولات در راستای نازل co2 وجود دارند که از نظر سایز و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند.

سوالات متداول

قیمت نازل متوسط co2 چند است ؟

با توجه به تغییر در سایز و نوع تورچ ، قادرید قیمت را از کارشناسان ما در تعداد مورد نیاز دریافت نمایید.

برچسب ها :