تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری co2 / نازل co2 / پایه نازل CO2

پایه نازل CO2


پایه نازل CO2

پایه نازل CO2 وظیفه نگهداری خود نازل را بر عهده دارد، که با توجه به نوع تورچ مربوطه متفاوت خواهد بود. رزوه و سوراخ های مندرج در هر یک از مدل ها متفاوت هستند. از این قطعه در جوشکاری صنایع هوا فضا، پالایشگاه، پتروشیمی، کشتی سازی و عمران به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. به علت با کیفیت بودن این محصول فروشگاه بارکو صنعت در همین راستا برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشد.

پایه نازل CO2

پایه نازل تورچ جوشکاری CO2 همانطور که از نامش پیداست برای نگه داشتن نازل با سایز M6 کاربرد دارد. این محصول به صورت یک فلز مارپیچ تولید می گردد که دارای یک فنر می باشد. همچنین ساخته شده از بهترین آلیاژ برنج است. که شامل یک بدنه برنجی که به صورت مارپیچی ساخته شده است و یک فنر که به دو این مارپیچ بسته می شود.

این محصول برای کلیه مدل های تورچ CO2 قابل استفاده است و حفظ و نگهداری نازل های پایه M6 سایزهای 0.8 و 1 مورد استفاده قرار می گیرد . قد این محصول 42 میلیمتر است و اندازه فنر آن 12.7 است و قطر آن 10.2 میلیمتر می باشد.

پایه نازل CO2

گاز پخش کن

این پایه نازل دارای کیفیت بسیار بالا و مقاومت بسیار خوبی است. این محصول علاوه بر اینکه نگهدارنده نازل است. گاز پخش کن تورچ نیز هست و وظیفه توزیع گاز را به عهد دارد.

در حالت کلی، پایه نازل میگ به عنوان رابط بین نازل و گردنه تورچ میگ بشمار می آید. و فنری بکار رفته در آن برای نصب و نگهداری شعله پوش تورچ میگ کاربرد دارد. و سوراخ هایی که در روی پایه نازل میگ هست برای خروج گاز تعبیه شده است. پایه نازل روی گردنه تورچ جا گرفته و گازپخش کن نیز بر روی پایه نازل بسته می گردد.

پایه نازل CO2

فروشگاه بارکو صنعت تا حد امکان شما را با پایه نازل CO2 آشنا کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر نازل CO2 آشنا شوید.

برچسب ها :