تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری co2 / لوازم co2 / ژل ضد پاشش CO2

ژل ضد پاشش CO2


ژل ضد پاشش CO2

ژل ضد پاشش CO2 یکی از تجهیزاتی است که در راستای حفظ محصولات ما می تواند مفید واقع شود. این محصول از پاشش و چسبندگی جوش های پراکنده جلوگیری خواهد نمود. محصولاتی که ما در حال استفاده هستیم و سایر موادی که در اطراف ما هستند در اثر پرتاب شدن این قطعات جوشکاری ممکن است آسیب ببینند ، با استفاده از ژل Co2 شما می توانید همه موارد را ایمن نگهدارید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول می توانید با فروشگاه بارکو صنعت در ارتباط باشید.

ژل ضد پاشش CO2

محصول فوق در قوطی با اندازه های مختلف بفروش می رسد، که مصرف عمده آنان وزن های 300 گرمی حاوی ژل می باشد. ژل co2 را می توان به محصولات خود از جمله تورچ و همچنین به سایر اجسامی که در اطراف نقاط جوشکاری هستند و ممکن است در اثر این اتفاق آسیب ببینند ، پوشش دهیم. مزایای ضد پاشش شامل موارد زیر می باشد:

  • افزایش عمر قطعات جوشکاری
  • کاهش قابل ملاحظه هزینه در مقایسه با اسپری
  • عدم انتشار بخار حلال و مواد مضر در محیط #جوشکارى
  • ماندگاری بالا پوشش ماده آنتی اسپاتر بر روی قطعات تورچ جوشکاری

این کار موجب خواهد شد که حدالمکان جوش پرتاب نشود و در صورتی که تعداد کمی از این اتفاق افتاد ، به اجسام اطراف جوشی جسبیده نشود. این محصول همچون اسپری جوشکاری می باشد.

قیمت ژل ضد پاشش co2

لطفا جهت استعلام قیمت ژل ضد پاشش CO2 خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول تورچ پلاسما CB150 را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

برچسب ها :