تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری آرگون / تجهیزات آرگون / کلت بادی 2/4 تورچ آرگون

کلت بادی 2/4 تورچ آرگون


کلت بادی 2/4 تورچ آرگون

کلت بادی 2/4 تورچ آرگون در کنار کلت کاربرد دارد، و در کنار تنگستن قرار می گیرد. و به جوشکاری تیگ معروف می باشد. استفاده از تورچ آرگون به عنوان انبر جوش مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی و خرید این محصول می توانید از فروشگاه بارکو صنعت تهیه نمایید.

کلت بادی 2/4 تورچ آرگون

کولت بادی 2/4 با نام سوزن گیر هم نامیده می شود، که از جنس مس تولید می گردد. که روی دسته تورچ قرار می گیرد. که به صورت دو شیار و هم به صورت سه شیار موجود می باشد. همچنین این قطعه از سرامیک و نازل پشتیبانی می کند. و سیستم آن از دو نوع آب خنک و هوا خنک می باشند. این محصول در برندهای مختلفی توسط فروشگاه بارکو صنعت بفروش می رسد که به شرح زیر می باشند.

  • زینسر
  • ترافیمت
  • ولد کرافت
  • بهجوش
  • گام الکتریک
  • دی ولد
  • مکس ولد

کلت بادی 2/4 با پیچیده شدن به تورچ آرگون به ستون چسبیده و گیره را روی تنگستن سفت و شل می کند. و یکی از قطعات مصرفی در جوشکاری آرگون می باشد که وظیفه نگهداری کلت و الکترود تنگستن می باشد و همچنین انتقال گاز آرگون از جمله وظایف آن می باشد.

کلت بادی 2/4 تورچ آرگون

قیمت کلت بادی سایز 2.4

لطفا جهت استعلام قیمت کلت بادی 2/4 آرگون خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

1401/08/30

کلت بادی آرگون

در راستای جوشکاری با استفاده از تجهیزات تیگ ، شرایط برای نگهداری تنگستن مورد نیاز است. استفاده از کلت و کلت بادی آرگون برای اتصال به تورچ نیاز است. این محصولات با توجه به سایز مختلف می باشند. بیشترین مصرف در خصوص سایز 2.4 می باشد.

البته مجموعه بارکو صنعت علاوه بر این سایز ، در تمامی سایز های دیگر فعالیت دارد. شما قادرید سفارش را به صورت کامل دریافت نمایید.

بهره گیری از کلت تورچ آرگون از جنس برنجی می باشد. این محصول با جنس خورندگی است. در اثر گرما موجب از بین رفتگی می گردد. از این رو نیاز به تعویض در فواصل زمانی می باشیم.

قیمت کلت بادی تورچ آرگون

تعمیر کلت بادی تورچ آرگون امکان پذیر نیست. تعویض درست و سریعترین روش به شمار میرود.

در نظر بگیرید که استفاده از کلت بادی در تورچ های Tig قابل استفاده است. و برای محصولاتی همچون co2 یا پلاسما قابل استفاده نیست. بسیاری از محصولات در لوازم جوشکاری آرگون به صورت یدکی قابل تهیه است.

سوالات متداول

قیمت کلت بادی آرگون ؟

با توجه به سایز و تعداد مورد درخواست این موضوع متغییر است. ما فروشنده تخصصی در این زمینه هستیم.

سایز های کلت بادی تورچ آرگون ؟

این محصول از سایز 1.6 تا 6 را در بر می گیرد. بیشترین مصرف در خصوص سایز 2.4 می باشد.

برچسب ها :