تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری آرگون / گردنه tig / گردنه تورچ آرگون SR9

گردنه تورچ آرگون SR9


گردنه تورچ آرگون SR9

گردنه تورچ آرگون SR9 سیستم خنک کنندگی آن از نوع هوا خنک می باشد، که در قسمت انتهایی گردنه تورچ قرار می گیرد. و با دسته سبک وزن ارگونومیک طراحی می گردد. و شامل دستگیره های نرم، اتصالات پنجه ای و سوئیچ بدون پیچ و قابل تعویض است. این محصول توسط فروشگاه بارکو صنعت بفروش می رسد.

گردنه تورچ آرگون SR9

این محصول برای عملکرد بدون مشکل در هنگام جوشکاری AC و DC با فرکانس بالا TIGمهندسی قرار می گیرد. و رابطی بین نازل و کابل و شیلنگ تورچ آرگون هستند. و برای جوشکاری متوسط و نیمه سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از مرغوب ترین و ارزان ترین گردنه های تورچ می باشد.

همچنین این نوع گردنه معمولا به دو دسته تقسم بندی می شوند، یکی ثابت و دیگری متحرک یا فلکسیبل هستند. این محصول در صنایع های مختلفی کاربرد دارد که عبارتنداز: صنایع پتروشیمی ، صنایع هوا فضا ، پالایشگاه ها ، صنایع عمران و کشتی سازی می باشند.

مواد کابل لاستیکی عملکرد مطلوب کابل را تضمین می کند. این مشعل همچنین سازگار با خم سر است که در واقع فلکسیبل بودنه گردنه آرگون را فوق می رساند.

قیمت گردنه آرگون SR9

لطفا جهت استعلام قیمت گردنه آرگون SR9 خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

استفاده از هر نوع گردنه در تورچ آرگون با توجه به دستگاه مورد نظر انتخاب می گردد. کارشناسان مجموعه بارکو صنعت آماده ارائه مشاوره رایگان به شما می باشند.

قیمت گردنه تورچ آرگون SR9 ؟

بارکو صنعت به عنوان فروشنده تخصصی در این زمینه فعالیت دارد.

به جز sr9 نوع های دیگر قابل استفاده است؟

با توجه به دستگاه و شرایط جوشکاری قادر به انتخاب هستید. شرایط بسیار دلخواه امکان پذیر نیست.

برچسب ها :