تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری co2 / گردنه co2 / گردنه تورچ CO2

گردنه تورچ CO2


گردنه تورچ CO2

در این قسمت شما را با محصولی کاربردی و البته گران تر در بین تجهیزات آشنا خواهید کرد. گردنه تورچ CO2 قطعه ای کامل است که در اثر خراب شدن نیاز به تعویض خواهد داشت. برای خرید این محصول نیاز به آشنایی نوع و مدل محصولات خواهید داشت که به دو صورت ثابت و فلاکسیبل تقسیم بندی خواهد شد. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را برای خرید گردنه تورچ داشته باشید.

گردنه تورچ CO2

جوشکاری تحت پوشش گاز (میگ / مگ ) جهت انجام عملیات جوشکاری نیازمند به واسطه ای می باشند که سیم جوش و گاز محافظ جوشکاری را از دستگاه جوش مربوطه به روی قطعه کار منتقل نماید. این واسطه یا ابزار ، تورچ جوشکاری نامیده می شود که دارای مدلهای مختلفی هستند. از جمله طبقه بندی کلی آنها بر مبنای نوع خنک کاری سر تورچ ( گردنه تورچ ) به دو طبقه آبخنک و هوا خنک تقسیم میگردد.

گردنه تورچ

گردنه آب خنک

در مدلهای آب خنک به خاطر حد تحمل جریان بالاتری نسبت به مدلهای نمونه، از جریان آب برای خنک کاری سر تورچ (گردنه تورچ ) مورد استفاده قرار می گیرد. و مدلهای جریان پایین تر نیازی به خنک کاری توسط جریان آب ندارند و تنها به وسیله هوای عبوری خنک می گردد. گردنه تورچهای جوشکاری ، قطعه ای مصرفی می باشد که به مرور زمان مستهلک شده و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. در انتخاب نوع گردنه تورچ مورد نیاز ، باید به مدل دستگاه جوش و مدل تورچی که استفاده می شود دقت نمود و تعویض آن نیازمند مهارت و تخصص می باشد .

محصول پیش رو گردنه تورچ جوشکاری آب خنک و مختص مدلهای 501D می باشد که از محبوبیت زیادی برخوردار است. و قابلیت انتقال جریانی حدود 500 – 650 آمپر بر روی قطعه کار را دارد. این تورچ جوشکاری هم چنین قابلیت انتقال سیم جوش به قطر 0.8 الی 1.8 میلیمتر را دارا می باشد که باید نازل خروجی متناسب با قطر سیم تهیه وبر روی گردنه تورچ نصب گردد. لازم به ذکر است با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه ، در ساخت گردنه های تورچ از آهن لعابکاری شده و یا ترکیب برنج و آهن استفاده میگردد ولی این محصول کاملا از جنس برنج و مس ساخته شده است واز کیفیت بالاتری برخوردار است.

گردنه تورچ هوا خنک

گردنه تورچ هوا خنک

گردنه هوا خنک تورچ یکی از زیر مجموعه های تورچ هوا خنک آرگون می باشد. گردنه هوا خنک قطعه ایست که در انتهای تورچ قرار میگیرد. و گردنه رابط بین نازل و کابل و شلنگ تورچ CO2 می باشد. از گردنه تورچ تیگ در جوشکاری های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. این گردنه یکی از مرغوبترین و ارزان ترین گردنه ها می باشد.

گردنه هوا خنک آرگون با توجه به نوع تورچ متفاوت می باشند. تیگ معمولا به دو دسته کلی دسته بندی می شوند یکی ثابت و دیگری متحرک یا فلکسیبل می باشد.

انواع مدل های گردنه در لوازم تورچ co2

• گردنه تورچ co2 NB15
• گردنه تورچ co2 NB24
• گردنه تورچ co2 NB25
• گردنه تورچ co2 NB36
• گردنه تورچ co2 NB501
• مکسی 4000

جوشکاری مشعل می تواند روشی مبتکرانه و خلاقانه برای استفاده منطقی از زمان و ایجاد چیزی باشد. که می توانید به آن افتخار کنید. بسیاری از مردم عادی جوشکاری مشعل را به عنوان سرگرمی در نظر می گیرند. تا همه چیز را از براکت، دروازه، حصار و قاب گرفته تا موتورهای کامل و اتومبیل ها از ابتدا بسازند. از نمونه شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کند می توانیم به شرکت بارکو صنعت اشاره کنیم. از نمونه وسیله هایی که در این زمینه از آن استفاده می کنیم. و می توانیم به گردنه تورچ co2 اشاره کنیم.

انواع تورچ CO2

قیمت گردنه تورچ

فروشگاه بارکو صنعت فروش گردنه تورچ CO2 با قیمت مناسب در برندهای مختلف را انجام میدهد . این مجموعه با فعالیت در زمینه جوش و برش قابلیت ارائه متعلقات جهت تکمیل فرایند جوشکاری را محصولات خود را تکمیل کرده است. گردنه تورچ به دلیل مصرف بالا در زمان جوشکاری تیگ موجب کوتاه شدن عمر این وسیله میشود. که نیاز به تعویض می باشد.

فروشگاه بارکو صنعت تا حد امکان شما را با محصول گردنه تورچ CO2 آشنا کرد. ما در این صفحه شما را با محصولات دیگر گردنه co2 معرفی می کنیم.

برچسب ها :