تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / هوا گاز / سرپیک جوشکاری / گرمکن هوا گاز

گرمکن هوا گاز


گرمکن هوا گاز

گرمکن هوا گاز یکی از مجموعه های جوش و برش پیک دستی بوده و تشکیل شده از اکسیژن و گاز می باشد که باعث خواهد شد سرعت وارد کردن دما بیشتر شود و نیاز کاربر برای داشتن جسمی با دمای بالا جهت جوشکاری یا خم کردن برآورده شود. این محصول در برندهای مختلف روانه بازار شده و توسط فروشگاه بارکو صنعت برای کاربران گرامی عرضه می گردد.

گرمکن هوا گاز

از این محصول جهت گرم کردن اجسام فلزی نیاز به شعله گاز خواهیم داشت. ولی این شعله به تنهایی در زمان بیشتر رخ خواهد داد که به درجه بالایی که ما برای فلزات نیاز خواهیم داشت ، نخواهد رسید. این میزان دما در محصول فوق از مینیوم 450 درجه را در بر خواهد داشت که با تعویض سری می توانید دمای بیشتری را ایجاد می کند.

توان حرارتی آن تا 2600 درجه سانتی گراد می باشد. که این دما از ترکیب گاز و پروپان حاصل می گردد. این محصول دارای یک دسته مجهز به شیرهای اکسیژن به رنگ آبی و شیر گاز به رنگ قرمز است. که کار این شیرها تنظیم کردن فشار گرمکن می باشد.

کاربردهای گرمکن هوا گاز عبارتنداز: حرارت دادن لوله در محل پیچ ها و یک وسیله مناسب حرارتی برای فلزها می باشد. و یکی دیگر از کاربردهای این محصول از بین بردن اجسام گیر افتاده در توری یا فیلتر یا مسیر آب و فاضلاب یا حرارت دادن و فرم دادن فلزات سازه های فلزی می باشد.

گرمکن هوا گاز

قیمت گرمکن هوا گاز

لطفا جهت استعلام قیمت گرمکن هوا گاز خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول مهره هوا را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

برچسب ها :