تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری co2 / لوازم co2 / آداپتور آب خنک تورچ CO2

آداپتور آب خنک تورچ CO2


آداپتور آب خنک تورچ CO2

آداپتور آب خنک تورچ CO2 یکی از اساسی ترین اجرای آب خنک جوشکاری می باشد. و محل قرار گیری سانترال در انتهای تورچ می باشد و بین دو دستگاه و تورچ قرار و اتصال برقرار می کند. کار سانترال یا همان آداپتور آب خنک برقراری اتصالات الکتریکی تورچ و گردش آب خنک کننده و تغذیه فیلر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین بارکو صنعت تماس برقرار کنید.

آداپتور آب خنک تورچ CO2

در آداپتورها نوعی ترانس کاهش دهنده می باشد. ولی فرق بین آداپتور با ترانس در این است که ترانس بصورت مغناطیسی قرار می گیرد ولی آداپتور به شکل الکتریکی قرار گرفته است. و برای تورچ های آب خنک MB15، MB24، MB25 و MB36 مورد استفاده قرار می گیرد. و همچنین اتصالات الکتریکی تورچ و تغذیه فیلر با استفاده از این قطعه مسیر می گردد.

آداپتور آب خنک از کیفیت و متریال خوبی برخوردار است. و جنس بدنه آن از برنجی هستند. و دارای دو عدد نری اسپرینگ هم می باشد. آداپتور یکی از زیر مجموعه های تورچ co2 یا به عبارت دیگر تورچ های میگ است. که برای جوشکاری با گاز محافظ co2 مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت آداپتور آب خنک CO2

لطفا جهت استعلام قیمت آداپتور آب خنک CO2 خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول فنر 5/5 متری تورچ آرگون را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

برچسب ها :