تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / هوا گاز / لوازم هوا گاز / اسپری تست جوش

اسپری تست جوش


اسپری تست جوش

اسپری تست جوش با نام اسپری تست جوش PT هم نامیده می شود. و برای تست کیفیت جوشکاری پس از انجام عمل جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. این اسپری با ذرات نفوذ بسیار قوی قدرت نفوذ بالایی دارد و در نتیجه عیوب سطحی جوش را به خوبی نمایان می کند. اسپری فوق دارای دو مدل PT و MT هستند که نوع پی تی هر ست آن دارای سه قوطی و ام تی هر ست آن دارای دو قوطی می باشد. که در همین راستا فروشگاه بارکو صنعت برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشند.

اسپری تست جوش

دقت در جوشکاری گاه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می شود. در بعضی از موارد کیفیت جوشکاری باید بسیار بالا باشد تا از به وجود آمدن مشکل جلوگیری شود از این رو از روش‌ های تست جوش مورد استفاده قرار می گیرد. اسپری تست جوش یکی از روش‌ ها و ابزارهای بسیار کاربردی برای این منظور است. این اسپری با استفاده از تست نفوذ پذیری مایعات در ترک‌ ها و درز‌ها کیفیت جوش را مشخص می‌ نماید.

در بررسی تست جوش ابتدا قبل از انجام آزمایش محیط باید بطور کامل عاری از هر گونه گرد و غبار، حلال نفتی و غیر نفتی، گریس، روغن و… باشد به همین دلیل باید از یک پاک کننده، تمیز کننده بسیار قوی استفاده نمود که در این محصول از اسپری استفاده می شود. که می تواند با نفوذ به تمامی منافذ سطح کوچکترین ذرات آلوده کننده سطوح را پاک کرده و با توجه به خاصیت فراریت بسیار بالا، با سرعت و به راحتی از محیط بخار شده و اثری از خود بجای نمی گذارد.

  • آماده سازی سطح
  • اسپری کردن مایع نافذ MAGNAFLUX-PENETRANT
  • پاک کردن مایع اضافی از روی سطح
اسپری جوش

مزایای تست با اسپری

  • روش PT (تست مایعات نافذ) برای اتصالات جوشکاری شده و یا لحیم کاری شده فلزات غیر مشابه بر خلاف سایر روشهای NDT به خوبی کاربرد دارد.
  • این روش برای مواد فلزی و غیر فلزی قابل استفاده میباشد. به طور کلی تمام مواد غیر متخلخل با این روش قابل بازرسی است.
  • مواد مورد استفاده در این فرایند ساده و قابل حمل میباشند و انجام تست در هر محلی امکانپذیر است.
  • یک روش ارزان قیمت است

اندازه های اسپری

اسپری ترک یاب PT- اسپری MT-اسپری تست جوش
اسپری تست مایعات نافذ PT (اسپری ترک یاب جوش )

  • اسپری 400 میلیتر ظاهر کننده Developer SKD-S2 مطابق با استاندارد ASME Sec. V
  • اسپری 400 میلیتر نفوذ کننده Penetrant SKL-SP1 مطابق با استاندارد ASME Sec. V
  • اسپری 400 میلیتر پاک کننده Remover SKC-S مطابق با استاندارد ASME Sec. V
خرید اسپری تست جوش

فروشگاه بارکو صنعت تا حد امکان شما را با اسپری جوش آشنا نمود. برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. همچنین می توانید با محصولات دیگر لوازم هوا گاز آشنا شوید.

برچسب ها :