تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوش برق / انبر اتصال / انبر اتصال جوشکاری

انبر اتصال جوشکاری


انبر اتصال جوشکاری

انبر اتصال جوشکاری بسیار مناسب برای اتصال به تمام دستگاه های جوشی می باشد. این محصول جهت برقرار کردن اتصال(منفی) به بدنه مورد نظر جوشکاری استفاده می گردد که انبرهای اتصال همانند گیره هستند که حالت گیره بودن آن موجب استفاده آسان کاربر می گردد.

انبر اتصال جوشکاری

انبر اتصال همانطور که ذکر شد وظیفه نگهداری کابل منفی دستگاه به قطعه کار را بر عهده دارد. محصولی که از ورق نازک ، فنر و مس متصل شونده به کابل تعبیه شده است.

این محصول در چند سایز محدود وجود دارد که در قالب کوچک ، متوسط و بزرگ در نظر خواهد گرفت. در زمان جوشکاری با استفاده از دستگاه های جوشکاری، منفی همواره به قطعه کار متصل است و با انبر مثبت اقدام به جوشکاری خواهیم نمود.

انبر اتصال سبک می باشد و به ظاهری شبیه انبر دست داراست ، دهانه باز شده و با داشتن فنر درون قطعه موجب خواهد شد که دهانه همواره در حالت بسته قرار بگیرد. در دهانه انبر مس هایی تعبیه شده است که به کابل متصل خواهند شد تا رسانای خوبی برای انتقال باشند.

  • ایرانی
  • چینی

قیمت انبر اتصال جوشکاری

لطفا جهت استعلام قیمت انبر اتصال جوشکاری خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول شیلد هایپرترم را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

برچسب ها :