تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / برشکاری پلاسما / تورچ پلاسما / تورچ اتومات CUT 70 MT بینزل آلمان

تورچ اتومات CUT 70 MT بینزل آلمان


تورچ اتومات CUT 70 MT بینزل آلمان

یکی از شرکت های موفق و قدیمی در زمینه تولید محصولات سیستم برشکاری پلاسما شرکت بینزل آلمان است که به صورت کاملا حرفه ای و درجه یک محصولات خود را تهیه و تولید می نماید. و همچنین محصول تورچ اتومات CUT 70 MT بینزل آلمان تولید و توسط فروشگاه بارکو صنعت عرضه می گردد.

تورچ اتومات CUT 70 MT بینزل آلمان

این شرکت بزرگ لیست کاملی از محصولات پلاسما ، تیگ و میگ را در سبد محصولات خود دارد که بدون اغراق یکی از بهترین تولیدکنندگان خوب در دنیا است . این شرکت محصولات خود را برای سیستم های دستی و اتومات تهیه و تولید می نماید . 
تورچ CUT70 یکی از این محصولات است که با نام ABIPLAS® CUT70 / 70 MT که در اندازه 6 متری معرفی و تولید می گردد. این تورچ برای برشکاری با گاز محافظ  هلیوم یا آرگون مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول دارای چرخه زمانی قابل استفاده (Duty cycle) 60% برای جریان AC با 70 آمپر و 100% برای جریان DC با 50 آمپر کاربرد دارد. این تورچ در اندازه 6 متری موجود می باشد. سایز نازل تورچ اتومات که خود شرکت توصیه کرده است 1.1 میلی متر است. مد احتراق این دستگاه HF است و فلو خروجی این تورچ برای گاز محافظ 155 لیتر بر دقیقه می باشد.

قیمت تورچ اتومات CUT 70 MT

لطفا جهت استعلام قیمت تورچ اتومات CUT 70 MT ، خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول تورچ تیگ هواخنک را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار
برچسب ها : ,