تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / برشکاری پلاسما / تورچ پلاسما / تورچ پلاسما P160

تورچ پلاسما P160


تورچ پلاسما P160

تورچ پلاسما P160 یکی از تورچ های آبخنک پلاسما بشمار می آید. این محصول برای برشکاری ورق ها و فلزات ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد. سازنده و ابداع کننده این تورچ شرکت panasonic ژاپن است که امروزه تمامی شرکت ها کپی آن را می سازند. و توسط فروشگاه ها از جمله فروشگاه بارکو صنعت بفروش می رسد. با ما همراه باشید تا با محصول فوق آشنایی کامل داشته باشید.

تورچ پلاسما P160

تورچ پلاسما p160 با توجه به سنگین بودن دستگاه در نوع های گردنه مستقیم و معمولی ساخته می شود. این محصول قادر به استفاده در کارهای سبک و سنگین خواهد بود. استفاده از نوع p160 با شرایط خاص خود امکان پذیر خواهد بود. جهت استفاده از این محصول در برشکاری نیاز به باد تولید شده از کمپرسور بین 4.5 تا 5 بار خواهد بود. تورچ فوق را می توان در اندازه های مختلف اعم از : 3 ، 5 و 8 متری خریداری نمود.

استفاده از نوع p160 در دو مدل سانترالی و مهره ای ارائه می گردد. بارکو صنعت همواره محصولات در صنعت برشکاری با استفاده از پلاسما در دستگاه های مختلف را به مشتریان ارائه می دهند.

تورچ P160

قطعات مصرفی تورچ پلاسما p160 به شرح زیر می باشد:

  • کابل تورچ 
  • سانترال پلاسما 
  • گپ پلاسما 
  • گردنه تورچ
  • فنر محافظ
  • نازل 
  • الکترود

تورچ پلاسما

این محصول همانند دیگر تورچ های co2 و آرگون با گاز محافظ آرگون مورد استفاده خواهد بود. ولی با این تفاوت که تورچ های پلاسما برای برش می باشند و تورچ های تیگ و میگ برای جوشکاری قابل استفاده خواهد بود.

این محصول همانطور که ذکر کردیم دارای دو مدل سانترال و ته مهره می باشد که هر کدام از آنها در کاورهای معمولی و زرهی تهیه و ساخته می شوند. نازل های مصرفی این تورچ  1.1 ، 1.3 ، 1.5 ، 1.7 می باشد .

این نازل ها از بهترین نوع آلیاژ تولید و تهیه می گردد. امروزه این تورچ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین نوع تورچ برشکاری پلاسما می باشد . قسمت مهم دیگر در این مدل تورچ کانکشن های آن است که معمولا دارای اشکال مختلفی است . این کانکشن ها به خاطر دستگاه های مختلفی است که در بازار موجود می باشد.

پلاسما P160

فروشگاه بارکو صنعت تا حد امکان شما را با تورچ پلاسما P160 آشنا کرد. و در همین راستا برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشد. برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر از محصول می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر ما از جمله تورچ پلاسما آشنا شوید.

برچسب ها :