تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / هوا گاز / لوازم هوا گاز / خرید هوا برش

خرید هوا برش


خرید هوا برش

هوا برش که نام دیگر آن هوا گاز است، دستگاهی می باشد که در آن گاز به همراه اکسیژن برای جوش و برش انواع فلزات به کار برده می شود. این روش برای اولین بار در سال 1903 برای جوش دادن مورد استفاده قرار گرفت. با استفاده از هوا برش همچنین می توان برای جوش دادن دو قطعه فلزی استفاده کرد. ما در این مقاله اطلاعات کافی را برای شما می گذاریم تا برای خرید هوا برش اطلاعات کافی را کسب نمایید.

خرید هوا برش

همانطور که می دانیم امروزه در صنعت، هوا برش دارای اهمیت بسیاری بالایی می باشد. اجزای آن شامل رگلاتور، سرپیک، کپسول گاز مکسی، سیلندر، شیلنگ و کپسول گاز است. این اجزا از الزامات هوا برش به حساب می آید. این ابزارها در کنار یکدیگر می توانند ایمنی اشخاص را تامین کنند. همینطور باعث بهتر شدن نتایج کار خواهند شد.

سیستم هوا برش روش‌ هایی است که در عملیات جوش دادن و برش دادن انواع فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. برای شروع یک فعالیت در زمینه جوشکاری و برشکاری به یک سری ابزار ضروری نیاز دارید که در انواع برندهای مختلف به بازار عرضه می گردد.

یکی از مزایای که درباره هوا برش باید بگوییم که روشی قدیمی است که امروزه با وجود روش‌ های مدرن باز مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا دارای مزایای ویژه ایی می باشند. از جمله اینکه این تجهیزات هزینه پایین دارند و در هنگام عملیات به استفاده از برق نیاز ندارید. و حمل و نقل تجهیزات آن آسان است.

خرید ست هوا برش

تجهیزات ست هوابرش

  1. رگولاتور:

برای تنظیم و کنترل فشار گاز از رگولاتور استفاده می شود. این قطعه برای کنترل و رسیدن فشار از مقدار درون مخزن به فشار مورد نیاز در شیلنگ کاربرد دارد. و برای تنظیم فشار خیلی ضروری می باشد.

2. شیلنگ های گاز:

برای انتقال ماده سیالی از مکانی به مکان دیگر از شیلنگ گاز استفاده می شود. به طور کلی شیلنگ های مختلفی برای انتقال گاز تولید می گردند. این گونه شیلنگ ها نسبت به سایر نوع ها قطورتر هستند تا براحتی دچار آسیب دیدگی و نشتی گاز نشوند.

3.مشعل (torch) :

مشعل وسیله ای است که با ترکیب مقدار مشخصی هوا با سوخت در یک محیط ایمن، انرژی سوخت را به انرژی گرمایی تبدیل می نماید که در اثر این احتراق کمی گاز نیز تولید می‌ گردد. این انرژی ایجاد شده توسط دو روش تشعشع و جابه‌جایی به محیط اطراف منتقل می شود.

4. سرپیک هوا برش

وظیفه مشعل ایجاد گرمایش می باشد؛ یکی از مهم ترین کارکرد مشعل در صنعت گرمایشی به عنوان موتور احتراق بویلر ها می باشد. همچنین در انواع دیگ‌ها، مشعل‌هایی با ظرفیت مختلف استفاده می گردد. سرپیک هوا برش به عنوان گرما دهنده برای ذوب کردن قسمتی از قطعه ‌کار و برش آن نیز استفاده می گردد.

5. مشعل برش (cutting torch) :

این دستگاه در هوابرش رویال برای برش قسمت مورد نظر از قطعه به کار برده می شود.بدین صورت که ابتدا توسط حرارت شعله قسمت دلخواه گرم و پس از افزایش یافتن دمای آن، دستگیره مورد نظر برای دمیده شدن اکسیژن را فشار دهید.

6. نازل (Nozzle) هوا برش :
آخرین قسمت هوا برش که مکان خروج گاز است نازل می‌ باشد. نازل از دستگاه هوا برش بر اساس نوع کاربردش انواع مختلفی دارد.

نکات ایمنی در خرید هوا برش

استفاده از سیستم هوا برش در برشکاری های آهن به وفور دیده می شود، که از جمله آنان می توان به کار در ضایعاتی و برش تیر آهن های ساختمانی اشاره کرد. رعایت نکات ایمنی در هوا برش باید انجام گردد . در این نوع برشکاری خطرات بیشتر نسبت به سایر مدل ها که با دستگاه برشکاری می گردد می توانید باشد. البته با استفاده از هوا برش در برخی از نوع های برشکاری همچون لوله از دستگاه در کنار این گازها استفاده می شود که هر کدام نام خود را دارند.

خرید ابزار هوا برش به آسانی نیست و داشتن اطلاعات اولیه در خرید شما کمک خواهد کرد و می توانید با خرید درست از پرداخت اضافه مبلغ خودداری نمایید. همیشه میتوان ابزارالاتی را خرید که مناسب کار شما باشند نه اینکه خرید ابزار با مبلغ بیشتر.

ست هوا برش

فروشگاه بارکو صنعت شما را با محصول هوا برش آشنا کرد. تا در خرید آن اطلاعات کافی کسب نمایید. برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار نمایید.

همچنین می توانید با محصولات هوا گاز آشنا شوید.

دستگاه هوا برش چیست؟

برشکاری به روش هوا گاز یک فرآیند برش حرارتی محسوب می شود که نسبت به سایر روش های برش از لحاظ اقتصادی ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

فرایند برش توسط مشعل برش چگونه صورت می پذیرد؟

مشعل، حرارت مستقیم را بر روی قطعه وارد کرده و فلز را گداخته می کند. اکسیژن به قسمت گداخته شده دمیده می شود. فلز و اکسیژن به یکدیگر واکنش نشان داده تولید اکسید می کنند که در این هنگام حرارت بالا رفته و برش انجام می شود.

برچسب ها :