تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری co2 / لوازم co2 / رینگ دسته تورچ CO2

رینگ دسته تورچ CO2


رینگ دسته تورچ CO2

رینگ دسته تورچ CO2 یک از محصولات با کیفیت تورچ میگ است که برای جوشکاری با گاز محافظ co2 کاربرد دارد. و یکی از لوازم تورچ های هوا خنک و آب خنک می باشد. این محصول را می توانید از فروشگاه بارکو صنعت خریداری نمایید.

رینگ دسته تورچ CO2

تنوع در دسته های تورچ میگ برای وجود انعطاف و نرمی به مقدار زیادی کاربرد دارد. و قابلیت چرخش در زوایای متفاوت عمل جوشکاری را انجام می دهند. و احتیاجی به تعویض دسته برای جوشکاری در زوایای مختلف را ندارد.

رینگ دسته تورچ برای تورچ های MB36، MB25، MB24، MB15، MB501 و تورچ های 4000 کاربرد دارد. و وظیفه این محصول بستن انتهای تورچ هستند. و جنس آنها از نوع پلاستیکی می باشد که با بهترین کیفیت بالا تولید می گردد.

در تورچ CO2 از گاز پرکاربرد دی اکسید کربن مورد استفاده قرار می گیرد. این گاز به علت اینکه در مقایسه با گازهای دیگر ارزانتر است و کاربرد گسترده تری دارد. این روش برای جوشکاری قوس الکتریکی نیز کاربردی می باشد.

قیمت رینگ دسته تورچ CO2

لطفا جهت استعلام قیمت رینگ دسته تورچ CO2 خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول فیتینگ آبی و قرمز تورچ آب خنک را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

برچسب ها :