تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / هوا گاز / شیلنگ / شیلنگ تک گاز

شیلنگ تک گاز


شیلنگ تک گاز

شیلنگ تک گاز از جنس پلاستیک و عایق نسوز تولید می گردد. و گرما و فشار داخل سیلندر را به سرپیک تحت فشار انتقال داده که در واقع شیلنگ رابط اصلی بین کپسول و مصرف کننده است که گرما و فشار را در جهت مصرف منتقل می سازد. برای کسب اطلاعات و خرید محصول می توانید با فروشگاه بارکو صنعت تماس حاصل فرمایید.

شیلنگ تک گاز

این نوع شیلنگ در برندهای مختلف توسط کشورهایی همچون چین، ترکیه، مالزی، آلمان، کره ایی تولید و روانه بازار می گردد. شیلنگ ها در حلقه های 100 متری وارد کشور می شوند. و از آن جهت گرمکن ایزوگام که در صنعت ساختمان استفاده می شود. جهت اتصال گرمکن به کپسول گاز انجام خواهد شد.

سایز این مدل شیلنگ 10 میلی متر و اینج آن 3/8 است. اما در بین این شیلنگ ها ی دو قلو با برخورداری از نخ نسوز و لبه برجسته رضایت بیشتری را در میان مصرف کنندگان این کالا ایجاد نموده است.

  • قیمت مناسب
  • مقاوم
  • میزان متراژ مورد نظر
  • کیفیت متناسب با آب و هوایی

شیلنگ نسبت به دیگری از قطر بزرگتری برای وصل شدن به رگلاتور گاز و همچنین سرپیک ها استفاده می شود. شیلنگ تک معمولا از رنگ قرمز برخوردا است تا در استفاده صحیح برخوردار گردد. همچنین می توانید برای مصارف خانگی همچون استفاده برای بخاری و سایر وسایل اشاره نمود.

شیلنگ تک گاز

قیمت شیلنگ تک گاز

بارکو صنعت به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری با بیش از تجربه، با پایبندی به اصول پرداخت در محل و تضمین اصل بودن کالا همواره در حال ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

برای خرید و همچنین قیمت شیلنگ تک گاز می توانید بصورت حضوری و یا آنلاین با مشاورین ما تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با محصولات دیگر ما همچون سرپیک جوش طلا سازی آشنا شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی وبسایت کلیک کنید.

برچسب ها :