تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / هوا گاز / لوازم هوا گاز / فندک جوشکاری هوا گاز

فندک جوشکاری هوا گاز


فندک جوشکاری هوا گاز

فندک جوشکاری هوا گاز محصولی است از جنس فلزی با سنگ های دو طرفه که برای ایجاد جرقه ساخته می شوند. و دارای گاز ، شعله نیستند. در صورتی که این محصول در هر مکانی قرار بگیرد برای شما خطر آفرین نخواهد بود. ایجاد جرقه برای روشن کردن سرپیک نیازمند وسایلی است که برای ما اینکار را انجام دهند. استفاده از فندک های معمولی به دلیل داشتن گاز می توانند شروع یک خطر باشند. فروشگاه بارکو صنعت محصول فندک جوشکاری را به شما کاربران گرامی معرفی می کند.

فندک جوشکاری هوا گاز

فندک هوا گاز در تنوع های بسیاری تولید و در بازار موجود می باشد. از قیمت پایین برخوردار بوده و می تواند طول عمر بیشتری را برای شما کاربرد داشته باشد. محصول در صورت عدم استفاده خراب نخواهد شد و بسیار ساده می توان از آن استفاده نمود.

رعایت نکاتی ایمنی در زمان استفاده از هوا گاز امری مهم است که رعایت نکردن آنان می تواند خطرات بسیاری را برای شما به ارمغان آورد.

این محصول که از یک تسمه نازک فلزی در ظاهر های مختلف طراحی شده است در دو نقطه بهم خواهند رسید که حالت فنری برای باز و بسته شدن تعبیه گردیده است. در قسمتی که بهم خواهند رسید دارای سنگ هایی می باشد که با سابیده شدن به روی یکدیگر ایجاد جرقه را برای شما خواهد داشت و شما می توانید سرپیک برش موریس خود را روشن نمایید.

روش استفاده از فندک جوشکاری

  • ابتدا با استفاده از شیر های تنظیم سرپیک اقدام به باز کردن اندکی شیر قرمز رنگ که متعلق به گاز می باشد نمایید.
  • فندک را جلوی گاز خروجی با فاصله اندکی قرار دهید.
  • ایجاد جلقه نمایید.
  • اقدام به ادامه مرحله برای تنظیم شعله خود نمایید.

قیمت فندک جوشکاری هوا گاز

لطفا جهت استعلام قیمت فندک جوشکاری هوا گاز خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول ژل ضد پاشش CO2 را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

1401/08/30

فندک جوشکاری

در راستای جوشکاری و برشکاری در سیستم استفاده از گاز ، جرقه ای برای شروع نیاز است. این جرقه توسطه هر شی ای صورت می پذیرد. وجود یک فندک گاز دارد یا معمولی که این موضوع امکان پذیر است. از سوی دیگر ایجاد شرایط ایمنی الزامی است. فندک جوشکاری از محصولات مخصوص گاز که بی خطر می باشد.

استفاده از این محصول به دلیل عدم وجود گاز ، عمر طولانی و ایمنی بالا را دارد. در صورتیکه بعد از روشن سازی این فندک در مقابل شعله قرار بگیرد ، هیچگونه خطری ندارد. فقط آسیب فیزیکی به محصول وارد می گردد.

حرکت سنگ ها به روی یکدیگر موجب ایجاد جرقه می شود.

البته چندین نوع در بازار موجود است که همگی یک وظیفه را برعهده دارند. دو مدل معروف به نام زیر مشهور هستند.

  • سه سنگ
  • کاسه ای
فندک جوشکاری

فندک هوا برش

این محصول را با نام های مختلفی می شناسند. فندک هوا برش از موارد دیگریست که مورد گویای بسیاری از مشتریان است. دلیل این موضوع استفاده از محصول فوق در راستای جوشکاری و برشکاری با هواگاز و همچنین بهره گیری در گرمکن های ایزوگام است.

سیستم هوابرش به دلیل بهره گیری در جهت برشکاری فلزات است. از این رو برای روشن سازی سرپیک برشکاری یا جوش نیاز به باز نمودن شیر گاز است. سپس با استفاده از فندک جرقه ای ایجاد می گردد که موجب ایجاد شعله میشود.

فندک هوابرش

سوالات متداول

فندک هوا برش صنعتی ؟

استفاده از این محصول در راستای روشن سازی شعله گاز مورد استفاده در سیستم هوا برش می باشد.

قیمت فندک جوشکاری چند است؟

با توجه به نوسانات بازار قیمت ثابتی برای این محصول درج نمی گردد. شما قادرید با ما در ارتباط باشید. محصول قیمتی در پایه 35000 تومان که بالا و پایین دارد.

سنگ فندک جوشکاری قابل تهیه است؟

بله، سنگ های فندک جوشکاری به صورت جداگانه عرضه می گردد.

هوا برش فندکی داریم؟

بله وجود دارد. ولی برای کارهای صنعتی استفاده نمی شود. زیرا دارای حجم کمی از مخزن است. برای کارهای صنعتی هوا برش ، در کنار کپسول های بزرگ از فندک معرفی گردیده در این صفحه استفاده نمایید.

برچسب ها :