تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری co2 / لوازم co2 / لوازم جانبی CO2

لوازم جانبی CO2


لوازم جانبی CO2

حرفه های مختلف نیاز به ابزارهای مخصوص کار خود را دارند. بیش از شروع هر کاری لازم است ابزارهای مورد نیاز خود را بشناسید و حداقل های مورد نیاز را تهیه کنید. یکی از کارهای صنعتی که ابزارها و دستگاه های مخصوص در جوشکاری است، این حرفه به روش های متفاوتی صورت می گیرد. و قطعات مختلفی را دارد. در فرایند جوشکاری علاوه بر دستگاه جوش های مختلف به لوازم جانبی CO2 و لوازمات دیگر برای انجام کار خود لازم می باشد.

لوازم جانبی CO2

برای اینکه جوشکاری CO2 با بهترین کیفیت صورت بگیرد باید از لوازمی استفاده کرد که عمر طولانی داشته باشند. اینگونه هم از بهره وری بالا می رود و هم از خاموش شدن دستگاه جلوگیری می کنند. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره لوازم جانبی CO2 اطلاعات کسب نمایید.

فنر راهنما، نازل جوش و شعله پوش از انواع مهمترین لوازم جوشکاری می باشند. نازل جوش موجب انتقال جریان برق تورچ به سیم جوش می شود. و شعله پوش نیز گاز محافظ را به منطقه جوش هدایت می کند. فنر راهنما هم نیز سیم جوش میگ را به سر تورچ می رساند. و در ادامه بیشتر با لوازم جانبی این محصول برای کاربران گرامی معرفی می کنیم.
تورچ های CO2 در انواع صنایع های سنگین و نیمه سنگین برای جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرند. در بالا با چند نمونه از محصولات لوازم جوشکاری آشنا شدید. که می توانید این محصولات را از فروشگاه بارکو صنعت تهیه کنید و همچنین محصولات دیگر جوشکاری که عبارتنداز: گردنه تورچ ، کابل برق ، روکش ، آداپتور ، قاب ، دسته ، گاز پخش کن می باشند. که این ابزارها را می توانید بصورت عمده و تکی خریداری نمایید.

لوازم جانبی CO2

قیمت لوازم جانبی CO2

لطفا جهت استعلام قیمت لوازم جانبی CO2 خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول لوازم جانبی آرگون را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار
برچسب ها :