تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / هوا گاز / لوازم هوا گاز / هوا برش فندکی

هوا برش فندکی


هوا برش فندکی

یکی از محصولات آسان و قابل حمل در راستای برشکاری با هوا گاز استفاده میشود. هوا برش فندکی به نام تورچ فندکی شناخته میشود. در مدل و برندهای مختلف در حال عرضه آن هستیم. این ابزار با استفاده از یک گاز پرتابل و سری فندک خور فعالیت می نماید. استفاده از محصول فوق در زمان فشردن کلید منجرب ایجاد جرقه و رها سازی گاز می گردد. در برخی از محصولات فوق فندک وجود ندارد که در زمان خرید به این مورد توجه نمایید.

هوا برش فندکی

مجموعه بارکو صنعت به صورت تخصصی در راستای فروش محصولات جوشکاری و برشکاری فعالیت می نماید. یکی از این محصولات در خصوص برشکاری با گاز به شمار میرود. در برخی از موارد و کارهای کم نیاز به استفاده از ابزار های کوچکتر هستیم.

از این رو ما تمام ابزار های مورد استفاده در این راستا را معرفی و به فروش میرسانیم. ایجاد تنوع در کیفیت و قیمت موجب جذب تمام مشتریان در شرایط مختلف می گردد.

هوا برش فندکی

در تصویر بالا نمونه ای از محصول را مشاهده می نمایید. محصولات فوق در نوع های معمولی و قابل تنظیم به بازار عرضه می گردند. در برخی از محصولات ولومی در قسمت جلو یا عقب تعبیه می گردد که میزان شعله را کنترل می نمایید.

تورچ فندکی

از محصول فوق به نام تورچ فندکی یاد می گردد. نام های مختلفی در شهرهای مختلف متفاوت می باشد. محصولات فوق از دو جزء استفاده می گردد. دارای یک تورچ که از ولوم ، کلیک و مهره اتصال بهره می برد و قسمت دیگر کپسول گاز یکبار مصرف است.

کپسول های متصل به تورچ فندکی پس از اتمام نیاز به تعویض دارند و قابل شارژ مجدد نیستند. ما از محصولات کوچک تا بزرگ را درون وبسایت خود در خصوص جوشکاری و برشکاری عرضه می نماییم. از ارزان و محصول معمولی به فندک هوا برش قادر به اشاره هستیم که در راستای کاربردی و ایمنی به شما کمک می نماید.

برچسب ها :