تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری co2 / تورچ co2 / کابل قدرت CO2

کابل قدرت CO2


کابل قدرت CO2

کابل قدرت CO2 یکی از محصولات با کیفیت که برای جوشکاری با گاز محافظ co2 کاربرد دارد. این محصول برای برای انتقال گاز و برق مورد استفاده قرار می گیرد. و در اندازه های 3 متری و 4 متری استفاده می گردد. و در دو نوع هوا خنک و آبخنک می باشند. به علت با کیفیت بودن و مرغوب بودن این محصول فروشگاه بارکو صنعت در همین راستا برای مشتریان گرامی در حال فعالیت می باشد.

کابل قدرت CO2

همانطور که ذکر کردیم کابل قدرت co2 وظیفه انتقال گاز و برق از دستگاه به گردنه را داراست تا بتوانیم اقدامات لازم جهت عملیات جوشکاری را داشته باشیم. و کابل تورچ ها از جنس مقاوم و مرغوبی تولید می گردد. و استفاده آسان و راحتی کار در هنگام کار با تورچ ها هستند. و همچنین تولید شده از پوشش الاستومتری بسیار مرغوب و مقاوم در برابر حرارت بالا می باشند.

فروشگاه بارکو صنعت امروز توانسته ارائه دهنده بسیار جدی برای محصولات اروپایی باشد زیرا کیفیت تولیدات آنها بسیار بالاتر است. به علت همین موضوعات محصولات ارائه شده شرکت های مختلف، دارای گواهینامه های استاندارد و ISO های معتبر جهانی است که معتبرترین آن CE اروپا است.

کابل CO2

کابل co2

در این بین محصولات ایرانی نیز قابل عرضه است. شرکت های ایرانی که در کنار ساخت محصولات اقدام به ارائه تجهیزات کابل مورد نظر خواهند نمود. که ما توانسته ایم کابل قدرت با کیفیت های مختلف ساخت کشور های ایران ، چین و برخی کشورهای اروپایی را ارائه نماییم.

  • استفاده آسان و راحتی کار در هنگام کار با تورچ co2
  • ساخته شده از پوشش الاستومتری بسیار مرغوب و مقاوم در برابر حرارت بالا
  • طول عمر بیشتر

از کابل تورچ CO2 آب خنک در تورچ های MB501 و در تورچ های مکسی 4000 استفاده می گردد. و از تورچ CO2 هوا خنک در تورچ های MB36، MB25، MB24، MB15 استفاده می شود.

هر آنچه که درباره کابل جوش باید بدانید

کابل جوش از انواع کابل‌ برق می باشد که برای پر کردن شکاف جوش استفاده می گردد، این کابل از دو بخش اصلی تشکیل می‌ شود و به طور کلی یکی از بخش‌ های اصلی جوشکاری بشمار می آید. و از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل می‌ گردد. و به طور معمول بخش داخلی یک رسانای استاندارد بوده و بیشتر از فلز مس یا آلومینیوم ساخته می‌ شود؛ بخش خارجی این کابل از یک نارسانا و عایق حرارتی به دست می‌ آید. این کابل دارای انعطاف‌ پذیری بسیار بالایی است و عایق آن که از جنس پلاستیک تولید می گردد، و در برابر هرگونه آسیب و رطوبت در امان است.

کابل قدرت CO2

مجموعه فروشگاه بارکو صنعت تا حد امکان شما را با محصول کابل قدرت CO2 آشنا نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. همچنین ما در این صفحه شما را با محصولات دیگر تورچ co2 آشنا شوید.

قیمت کابل CO2 چند می باشد؟

با توجه به نوسانات به روز قیمت بازار برای استعلام این محصول می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها :