تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری آرگون / تجهیزات آرگون / کلت بادی تورچ آرگون

کلت بادی تورچ آرگون


کلت بادی تورچ آرگون

کلت بادی تورچ آرگون یکی از لوازمات تورچ های آرگون می باشد. کولت بادی یا همان سوزن گیر قطعه ای است. که در داخل گردنه قرار و نگهدارنده سوزن گیر می باشد که مانند سرامیک تورچ در قسمت های انتهایی تورچ را به گردنه متصل می کند.

کلت بادی تورچ آرگون

کلت بادی به بدنه تورچ تیک پیچیده می شود. این محصول فوق قطعه ای برنجی شکل می باشد و با نام های مختلفی از جمله سوزن گیر هم می گویند. کلت بادی به دو صورت شیار ریز و شیار درشت، و همچنین در دو نوع هوا خنک و آب خنک موجود می باشد.

و برای جوشکاری الکترود تنگستن ها در اندازه های مختلف و کلت های مربوطه قابل استفاده می باشد. این نوع محصول در سایزهای متفاوتی تولید و مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتنداز: 1.6، 2.4، 3.2، 4

کولت بادی تورچ آرگون با پیچیده شدن به تورچ به ستون می چسبد و گیره را روی تنگستن سفت یا شل می کند. و یکی از قطعات مصرفی در جوشکاری آرگون می باشد. که وظیفه آن نگهداری کلت و الکترود تنگستن می باشد. و همچنین انتقال گاز آرگون از جمله وظایف آن می باشد.

قیمت کلت بادی تیگ

لطفا جهت استعلام قیمت کلت بادی تورچ آرگون خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول قاب سانترال تورچ آب خنک CO2 را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

برچسب ها :