تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / هوا گاز / کپسول / کپسول 2 لیتری آلومینیومی

کپسول 2 لیتری آلومینیومی


کپسول 2 لیتری آلومینیومی

یکی از ملزومات بسیار مصرفی در صنعت پزشکی و صنعتی می توان به کپسول 2 لیتری آلومینیومی اشاره نمود. این محصول ساخت کشور چین است و دارای کیفیت و استانداردهای مختلفی نظیر ISO9809 است. این محصول توسط فروشگاه بارکو صنعت بفروش می رسد.

کپسول 2 لیتری آلومینیومی

کپسول یا سیلندر به طور کلی یک ظرف است برای نگهداری انواع گاز ها  که در سایز 2 لیتری تولید می گردد. این سیلندر به خاطر آلومینیومی بودن دارای وزن بسیار سبکی است. و به همین علت هم هست که در اکثر مراکز درمانی، آمبولانس ها و ست های پرتابل از این محصول استفاده می گردد.

همانطور که می دانید آلومینیوم در برابر فشار های بالا بسیار مقاوم است و علت وجود این استحکام و مقاومت وجود عناصری مانند سیلیسم و منیزیم می باشد.

ویژگی های مهم کپسول 2 لیتری آلومینیومی

یکی از حسن های خیلی مهم در مورد این محصول وزن بسیار سبک آن است 3.3 کیلوگرم از کپسول فولادی 2 لیتری سبک تر است و باز هم به خاطر جنس آن این محصول گازها واکنشی به بودن درون آن نشان نمی دهند. خیلی از کپسول های فولادی بعد از چند سال از درون زنگ می زنند و خلوص گاز مورد نظر را از بین می برند. در صورتی که کپسول آلومینیومی اصلا  چنین موردی را ندارد .

  • این کپسول دارای قد یا ارتفاع 35 و  قطر 11 سانتی متر است،
  • وزن این سیلندر ها در حالت خالی به 2.5 کیلوگرم می رسد.
  • این سیلندر توانایی تحمل 300 فشار را در تست.
  • و تا 110 بار فشار را دائم می تواند تحمل نماید.
کپسول 2 لیتری آلومینیومی

این کپسول ها در بازار و در میان مصرف کنندگان به کپسول یا سیلندر 2.5 لیتری آلومینیومی نیز معروف می باشد. و همانطور که گفته شد توسط فروشگاه بارکو صنعت بفروش می رسد. همچنین می توانید با محصولات دیگر ما آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول گاز خنک کننده R134 رابه شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای اطلاعات بیشتر می توانید بر روی وبسایت کلیک کنید.

برچسب ها :