تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / گاز / گاز مبرد فریون R11 ایکسون

گاز مبرد فریون R11 ایکسون


گاز مبرد فریون R11 ایکسون

گاز مبرد فریون R11 ایکسون با حجم زیاد و فشار کم استفاده می گردد. این نوع از گازها مقدار بسیار زیادی آب خنک‌ شده برای اهداف تهویه مطبوع تهیه می‌ کنند. این کار با کمترین هزینه نسبت به سایر انواع سیستم‌ های تهویه مطبوع انجام می‌ شود. ترکیب این گاز مبرد فریونی، تری‌ کلرو‌فلرو‌متان (CCl3F) است. این مبرد فریونی به دلیل عدم اشتعال‌ پذیری و انفجار، غیر سمی بودن و پایدار بودن، یک گاز ایمن شناخته می‌ شود. همچنین مبرد R11 به عنوان حلال و مبرد ثانویه استفاده می شود.

  • به عنوان حلال
  • به عنوان مبرد ثانویه
  • به عنوان ماده اولیه برای فلوروپلیمرها
  • در سیستم های تهویه مطبوع خانگی، صنعتی و تجاری استفاده می شود.
  • به عنوان پیشران آئروسل برای آفت کش ها و رنگ ها یا به عنوان یک عامل اطفاء حریق استفاده می شود.
  • در نیروگاه ها و پتروشیمی ها، جهت فرآیندهای شستشو استفاده می شود.

گاز مبرد فریون R11 ایکسون

توان این محصول دانمارکی معادل ۱۵ اسب بخار است. و ظرفیت سرمایشی این کمپرسور BTU ۱۸۸۷۰۰ در ساعت می‌ باشد. روغن این کمپرسور از نوع 160P به مقدار ۲.۱ لیتر بوده، وزن این محصول ۱۰۰ کیلوگرم می باشد. و ارتفاع آن ۶۷۸ میلی‌ متر است. موتور این کمپرسور مجهز به مدار داخلی ترموستات، و برای محافظت در مقابل اور لود نیاز به مدار خارجی دارد. در لحظه راه اندازی موتور کمپرسور نیاز به جریان ۱۷۵ آمپر برای قفل شدن دارد. همچنین توصیه می‌ گردد، برای بیشتر شدن طول عمر قطعات این محصول طوری در شبکه تعبیه شود که بیشتر از ۱۲ بار در ساعت راه اندازی نشود.

حداکثر جریان پیوسته این گاز ۳۵ آمپر است. و محدوده عملکرد آن از ۲۵ درجه زیر صفر تا ۱۵ درجه بالای صفر و ضریب عملکرد این کمپرسور ۳.۳۴ می‌ باشد. صدای تولید آن توسط این محصول بدون استفاده از محافظ صدای آکوستیک مقدار ۸۰ دسی‌ بل است که اگر از محافظ استفاده کنید این مقدار به عدد ۷۲ دسی‌بل کاهش می‌ یابد. گازهای مبرد فریون مناسب برای چیلرها ، هوا سازها ، روفتاب پکیج ها و تمامی سیستم های تهویه مطبوع که نیاز به کمپرسور برودتی دارند میباشد.

گاز مبرد فریون R11 ایکسون

جایگزین مناسب کپسول گاز مبرد R11

گاز R11، به علت معایبی همچون تخریب پذیری محیط زیست به طور کامل کنار گذاشته شده است. متداول ترین جایگزین های آن عبارتند از :

  • گاز R123
  • گاز R406

روغن کاری سازگار با گاز R11

گاز آر11، با روغن های معدنی سازگار است.

علل محدودیت گاز فریون R11

  • توانایی بسیار بالا برای از بین بردن لایه ازون : (کپسول R11، به عنوان مخرب لایه اوزون شناخته LD A,N. این عامل به علت سه اتم کلر موجود در گاز R11 است. اتم کلر دارای عمر طولانی است و تمایل بسیاری به رسیدن لایه های بالایی جو دارند و در آن جاست که باعث شکستن مولکولهای لایه ازون و تخریب آن می شود.)
  • فشار عملیاتی پایین: (در شرایط طبیعی آب و هوایی فشار عامل برای مبرد R11 0.3 بار و برای اواپراتور ۱٫۲۵ در کندانسور است که این فشار برای گاز فریون R11 بسیار اندک می باشد. و فقط کمپرسور گریز از مرکز می تواند حجم زیادی از مبرد و کار در فشار پایین را تحمل کنند.)

فروشگاه بارکو صنعت تا حد امکان شما را با محصول گاز فریون برند ایکسون آشنا کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت محصول می توانید با مشاورین ما تماس برقرار نمایید. ما در این صفحه به شما مشتریان گرامی با انواع گاز را به شما معرفی می کنیم.

عملکرد مبرد R11 چیست؟

تا دهه ۱۹۹۰، به طور عمده در صنعت مورد استفاده قرار گرفته است.

قیمت گاز11 فریون چند می باشد؟

جهت اطلاع از قیمت انواع گازها، با همکاران ما در واحد فروش مجموعه بارکو صنعت در ارتباط باشید.

برچسب ها :