تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / برشکاری پلاسما / لوازم پلاسما / گاز پخش کن پلاسما

گاز پخش کن پلاسما


گاز پخش کن پلاسما

گاز پخش کن پلاسما یکی از با کیفیت ترین و بی نظیر ترین محصول تورچ پلاسما می باشد. از این محصول همانطور که از نامش پیداست برای پخش گاز به صورت منظم و دقیق به کار می رود. بارکو صنعت فروشنده انواع این محصول در برندهای مختلف می باشد. برای خرید آن می توانید با فروشگاه تماس برقرار نمایید.

گاز پخش کن پلاسما

گاز پخش کن با کیفیت از یک دایره تشکیل شده است که وظیفه کنترل و انتقال گاز را بر عهده دارد و برای برشکاری با گاز آرگون، هلیوم و نئون کاربرد دارد. و نوع سیستم خنک کنندگی آن از دو نوع آب خنک و هوا خنک مورد استفاده قرار می گیرد.

قطعات ریزی که از اتصال به یکدیگر امکان برشکاری را برای اپراتور به وجود خواهد آورد. این محصول وظیفه انتقال گاز به تمام قسمت های خروجی جهت بدست آوردن یک ناحیه محافظ برای برشکاری را بوجود خواهد آورد.

در برشکاری به وسیله پلاسما که اغلب آشنایی دارند امکان استفاده از پمپ باد می باشد. در حالی که باید بدانید از گازهایی همچون آرگون و هلیوم نیز استفاده میشود.

قیمت گاز پخش کن پلاسما

لطفا جهت استعلام قیمت گاز پخش کن پلاسما خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول انبر اتصال جوشکاری را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

برچسب ها :