تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری co2 / لوازم co2 / شیلنگ مدار فنر تورچ CO2

شیلنگ مدار فنر تورچ CO2


شیلنگ مدار فنر تورچ CO2

شیلنگ مدار فنر تورچ CO2 یکی از لوازمات مورد استفاده تورچ های میگ می باشد و در جوشکاری CO2 مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول گاهی با نام فنر مدار نیز در بین جوشکاران شناخته شده است. این محصول را می توانید از فروشگاه بارکو صنعت خریداری نمایید.

شیلنگ مدار فنر تورچ CO2

شیلنگ مدار در اندازه های مختلفی اعم از 3 متری و 4 متری توسط فروشگاه عرضه می گردد. این شیلنگ به رنگ نارنجی و در دو سر انتهایی آن کانکتورهای فلزی قرار دارد. مزایای این نوع محصول تورچ جوشکاری CO2 شامل عبارت های زیر می باشد.

  • طول عمر بالا
  • راحت و آسان در هنگام استفاده
  • بهینه سازی عملکرد جوشکاری

در تورچ 501 از داخل شیلنگ صرفا فنر عبور می کند. که در حالی که کار با این شیلنگ پوشاندن فنر تورچ و هدایت گاز در جوشکاری مکسی 4000 می باشد. شیلنگ سه لایه PVC تقویت، با فیبر تولید می گردد. و برای استفاده در جوشکاری ایده آل هستند. این محصول از مواد اولیه درجه یک تولید می گردد. به دلیل کارایی و استحکام بالا و دوام زیاد در بین کاربران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت شیلنگ مدار فنر تورچ CO2

لطفا جهت استعلام قیمت شیلنگ مدار فنر تورچ CO2 خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول گرمکن هوا گاز را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

برچسب ها :