تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری co2 / لوازم co2 / مهره نگهدارنده فنر تورچ CO2

مهره نگهدارنده فنر تورچ CO2


مهره نگهدارنده فنر تورچ CO2

مهره نگهدارنده فنر تورچ CO2 یا همان مهره سانترال برای قرار گرفتن، روی تورچ دور قاب کاربرد دارد. و بعلت نام گذاری آن چون حرکت آزادانه آن در انتهای تورچ هستند. که به آسانی روی دستگاه قفل می شود و از چرخش تورچ ممانعت می کند. این محصول را می توانید از فروشگاه بارکو صنعت خریداری نمایید.

مهره نگهدارنده فنر تورچ CO2

نگهدارنده فنر یا همان سانترال سیستم خنک کنندگی آن از نوع هوا خنک و آب خنک و یکی از زیر مجموعه های تورچ های CO2، یا به عبارت دیگر میگ می باشد. که برای جوشکاری با گاز محافظ CO2 استفاده می گردد.

  • موارد مصرف: سانترال تورچ های آب خنک و هوا خنک
  • جنس: برنجی
مهره نگهدارنده فنر تورچ CO2

ما در این صفحه محصول دیگری را به شما معرفی می کنیم. این محصول بنام کلت بادی 2/4 تورچ آرگون که در کنار کلت کاربرد دارد، و در کنار تنگستن قرار می گیرد. و به جوشکاری تیگ معروف می باشد. استفاده از تورچ آرگون به عنوان انبر جوش مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی و خرید این محصول می توانید از فروشگاه بارکو صنعت تهیه نمایید. و بر روی وبسایت کلت بادی 2/4 تورچ آرگون کلیک کنید.

قیمت نگهدارنده فنر

لطفا جهت استعلام قیمت نگهدارنده فنر خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول گردنه WP18F تورچ آرگون را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

برچسب ها :