تهران ، خ امام خمینی ، جنب کوچه اطلاعات ، مجتمع تجاری خیام ، طبقه همکف ، پلاک 535 barco_sanat 021-66713556
فهرست
شما اینجا هستید » صفحه اصلی / ابزارالات / جوشکاری آرگون / تجهیزات آرگون / کابل قدرت آرگون

کابل قدرت آرگون


کابل قدرت آرگون

کابل قدرت آرگون یکی از محصولات مورد استفاده در جوشکاری تیگ که مورد استفاده قرار خواهد گرفت می باشد. و در جهت انتقال برق و گاز مورد استفاده قرار می گیرد. که با توجه به تورچ مورد استفاده در اندازه مورد نیاز تامین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین بارکو صنعت تماس برقرار کنید.

کابل قدرت آرگون

بارکو صنعت کابل قدرت تیگ را در ساخت چند کشور را می تواند ارائه دهد. در این بین محصولات ایرانی نیز قابل عرضه است. شرکت های ایرانی که در کنار ساخت محصولات اقدام به ارائه تجهیزات کابل مورد نظر خواهند نمود. که ما توانسته ایم کابل قدرت با کیفیت های مختلف ساخت کشور های ایران ، چین و برخی کشورهای اروپایی را ارائه نماییم.

کابل قدرت تورچ آرگون در اندازه های مختلفی توسط فروشگاه بارکو صنعت بفروش می رسد که به شرح زیر می باشد.

کابل قدرت تورچ 4 متری 
کابل قدرت تورچ 6 متری
کابل قدرت تورچ 8 متری

قیمت کابل آرگون

لطفا جهت استعلام قیمت کابل آرگون خرید و ثبت درخواست خود با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل فرمایید. این شرکت امروز قیمت بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند. همچنین می توانید با محصولات دیگر فروشگاه آشنا شوید. که ما در این صفحه محصول آداپتور آب خنک تورچ CO2 را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی صفحه کلیک کنید.

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • دسترسی همیشگی و سریع
  • پشتیبانی عالی
  • تضمین بهترین قیمت بازار

بهترین خرید ممکن را با ما تجربه کنید: ( بصورت خورده فروشی و عمده، ارسال محصول درب منزل یا محل کار شما، کیفیت و با مقاومت ترین جنس، برند ملی و جهانی). برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما تماس برقرار کنید.

برچسب ها :